به گزارش سایت رسمی فدراسیون،دیدار دو تیم فولاد خوزستان و راه آهن شهر ری در حالی به میزبانی اهواز برگزارشد که از سوی مجید جلالی-سرمربی تیم فولاد به نحوه داوری اعتراض شد که این امر موجب تحریک تماشاگران تیم فولاد شد .بر همین اساس کمیته انضباطی طبق مواد ۲۰ و ۲۲ آئین نامه انضباطی ضرورت رعایت مقررات و پرهیز از دخالت در امر داوری را به وی تذکر داد و توصیه کرد که سرمربی تیم از انجام هر گونه اقدامی مبنی بر تحریک تماشاگران خود داری کند.

سرمربی تیم داماش محروم شد

دیدار دو تیم پیروزی و داماش گیلان درحالی برگزار شد که قاسم پور - سرمربی تیم داماش مرتکب تخلفاتی شد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۵میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم داماش، باشگاه به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر به عنوان میزبان محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت برای قلعه نوعی

دیدار دو تیم صبا قم و تراکتورسازی تبریز در قم برگزار شد ک ایمان عالمی احد از مربیان تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اعتراضات داوری از محوطه فنی یاخراج شد. همچنین به دلیل رفتار ناشایست امیر قلعه نوعی - سرمربی تیم، وی نیز از سوی داور مسابقه اخراج شد. بر همین اساس عالمی - مربی تیم تراکتور به توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. امیر قلعه نوعی نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است؛ به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم، هر دو تیم به پرداخت ۳۰ میلیون ر یال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه نقدی و تذکر برای مدیرعامل تراکتورسازی تبریز

به دلیل تخلف محمد حسین جعفری مبنی بر مصاحبه غیر مجاز به تذکر مبنی بر رعایت مقررات و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تخلف تماشاگران، ملوان جریمه شد

دیدار دو تیم پیروزی تهران و ملوان بندر انزلی در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم ملوان در طول برگزاری مسابقات و بعد از آن مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس تیم ملوان بندر انزلی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه برای تیم های استقلال و فولاد مبارکه

دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان در حالی برگزار شد که تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفاتی شدند. همچنین از سوی منصور پورحیدری - سرپرست تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرت.

بر همین اساس تیم سپاهان به دلیل تخلف تماشاگران به پرداخت ۳۰ میلیون ریال و تیم استقلال به پرداخت۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کمیته اضنباطی به پورحیدری تذکر داد تا قوانین و مقرارت مربوط به مسابقه را رعایت کند.

گفتنی است، به دلیل تاخیر هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه، هر کدام ازتیم ها به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.