برای حضور در 3 جام باید تقویت شویم

محمد دایی در حاشیه تمرین تیم سایپا در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی اول بسیار خوب بود و خوب بازی کرد و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و سپیدرود هم تیم خوبی بود ولی از نظر شرایط بدنی عقب بود و قطعا در آینده بهتر می شود. سایپا تیم خوبی است و بازی سختی با پیکان داریم و این مسابقه برای هر دو تیم سخت است ولی ما برای برد به میدان می رویم.

مربی تیم سایپا در مورد وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان این تیم اظهار داشت: در فصل گذشته در چند پست مشکل داشتیم که نتوانستیم مشکلات را حل کنیم در ابتدای این فصل هم یک سری بازیکنان از تیم ما جدا شدند و در چند پست مشکل داریم.اگربخواهیم در سه جام آسیا، حذفی و لیگ برتر بازی کنیم باید بازیکن بگیریم وگرنه در ادامه مسابقات به مشکل می‌خوریم.

دایی در مورد وضعیت مذاکره با علیرضا حقیقی گفت: با حقیقی صحبت هایی شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و بعد از جدایی اخباری نتوانستیم دروازه بان بگیریم

مربی تیم سایپا در مورد اختلاف با اخباری گفت: اختلاف خاصی نبود و او یکی از دروازه بان های خوب ایران است و او می‌خواهد در همه بازی ها بازی کند ولی در سایپا هر کسی بهتر باشد بازی می کند. منتظر برگشت او به تمرینات بودیم تا مبارزه کند ولی نیامد.

وی در مورد وضعیت جدایی رضا اسدی گفت: اسدی هم پیشنهاد خارجی داشته اما مسیرش را اشتباه رفته است. با این حال باشگاه در ریز این مسایل است.