جانشین مورینیو مشخص شد

به گزارش ورزش سه به نقل از،دیلی میل،''یوآخیم لو'' سرمربی تیم ملی آلمان از دیگر نامزدهای جانشینی مورینیو است، آن هم در شرایطی که به نظر می رسد روابط این سرمربی ۴۸ ساله با باشگاه و بازیکنان رئال مادرید خدشه دار شده است.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید روز سه شنبه گفته بود: نمی دانم فصل آینده در رئال خواهم بود یا نه.

ونگر در سال ۲۰۰۹ حاضر نشد به مادرید برود ولی صدرنشین لالیگا در این اندیشه است که اکنون بهترین زمان برای این سرمربی فرانسوی است که شمال لندن را ترک کند.

توپچی های لندن سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را باخته اند و پنج امتیاز با چلسی که در رده چهارم است فاصله دارند. این یعنی دور ماندن از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا که ونگر هم به تازگی آن را ' ' فاجعه ' ' خوانده بود.

تردیدها نسبت به آینده حضور ' ' رابین فان پرسی ' ' در آرسنال و امتناع او تا این زمان از تمدید قرار داد شاید یکی دیگر از انگیزه های ونگر برای ترک این باشگاه باشد.

ادامه حضور مورینیو در رئال مادرید در جریان دیدار روز چهارشنبه این تیم با بارسلونا که به شکست دو بر یک برابر کاتالان ها انجامید، با تردید هایی روبرو شد.

هرچند که تیم مورینیو هنوز هم از تیم گواردیولا پنج امتیاز جلوتر است ولی فشارها بر او افزایش یافته و گفته می شود دررختکن نیز میان او و برخی از بازیکنان بحثهایی درگرفته است.