به گزارش تابناک، اکنون یک هفته از آن بازی میگذرد و رئال مادرید باید پا به نوکمپ گذاشت . آنها کار دشواری برای صعود پیش رو داشت .

بارسلونا با برتری دو بر صفر در نیمه اول پدرو و آلوز مقابل رئال مادرید درخانه با توجه به برد ۲بر ۱ دیدار رفت با گلهای از بخت بسیاری برای راهیابی به دور بعد جام حذفی برخوردار بود. البته رونالدو در دقیقه ۶۸ و در ادامه در دقیقه ۷۲ بنزما دومین گل رئال رازد تا نتیجه تا این مساوی شود. و به این ترتیب جواز صعود بارسا صادر شود.

البته دو گل برق اسا از رونالدو و بنزما بازی را مساوی کرد و ال کلاسیکو را به اوج هیجان رساند اما آنها در نهایت موفق به برد ۳-۲ نشدند و بارسا به مرحله بعد صعود کرد.

بارسا برنده مجموع دو دیدار با برنده مجموع دو دیدار دو تیم همشهری والنسیا و لوانته بازی خواهد کرد؛ جایی که والنسیا با پیروزی چهار بر یک در دیدار رفت از حالا خود را در نیمه‌نهایی می‌بیند.

البته تیم رئال در دقیقه ۵۴ توسط راموس موفق به گلزنی شد که داور آین گل را نپذیرفت.

بیلبائو با پیروزی مقابل مایورکا به نیمه‌نهایی صعود کرد

دیدار تیم‌های مایورکا و اتلتیکو بیلبائو از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا با پیروزی بیلبائو به پایان رسید.
این تیم که در دیدار رفت موفق شده بود با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد در دیدار برگشت و در خانه مایورکا نیز با یک گل به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تک گل این بازی را ایوان رامیس در دقیقه ۷۶ به اشتباه وارد دروازه خودی (مایورکا) کرد. چیکو بازیکن مایورکا نیز در دقیقه ۹۰ از بازی اخراج شد.