احسان حاج صفی ؛ سپاهانی می شود؟

پدرو مارتینز، سرمربی ۴۷ ساله پرتغالی سابق ماریتیمو و ویتوریا گیمارش پرتغال، پس از عقد قرارداد همکاری با باشگاه المپیاکوس یونان اعلام کرد به ۲ بایکن ایرانی خود، حاج صفی و انصاری فرد علاقه ای ندارد و  از باشگاه خواسته تا با آنها قطع همکاری کند.

پس از اینکه کریستوفر اوانگلاتوس خبرنگار نزدیک به باشگاه المپیاکوس یونان، از شرایط سخت هافبک و مهاجم ایران در تیم سرخ و سفیدهای آتنی خبر داده بود، حالا رسانه یونانی در خبری دیگر اعلام کرد، مارتینز، سرمربی تیم به حاج صفی علاقه ای ندارد و همچنین مسئولان تلاش می کنند، تعداد بازیکنان غیر اتحادیه اروپا را کمتر کنند و به همین دلیل باشگاه المپیا درحال بررسی پیشنهادات برای این بازیکن است. آنها در صدد هستند تا حاج صفی را به طور قرضی به تیم دیگری دهند و حتی مدافع تیم ملی ایران با هم‌تیمی هایش هم خداحافظی کرده است.

در همین باره از رسانه های یونانی خبر می رسد که احسان حاج صفی از باشگاه سپاهان اصفهان با پیشنهاد خوبی روبرو شده و به احتمال زیاد به طور قرضی به این تیم خواهد آمد. البته حاج صفی پیشنهادی از پانیونیوس یونان دارد و باید دید به کدام تیم می رود.

احسان حاج صفی ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز - FSV فرانکفورت و پانیونیوس را دارد و در سال جدید و در 6 بازی که برای سرخ و سفیدها کرد، موفق شد تنها یک گل بزند.

او در زمانیکه عضو تیم دسته اولی فرانکفورت در آلمان بود، در یک بازه زمانی به سپاهان آمد و سپس به پانیونیوس رفت و شاید دوباره تاریخ برای مدافع - هافبک تیم ملی تکرار شود.