کی روش تا نزدیکی نیمکت سانتوس هم پیش رفت

سایت برزیلی گازتا اسپورتیوا مدعی شد تیم سانتوس قبل از استخدام «کوکا» (سرمربی جدید خود) با کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی ایران مذاکره کرده بود.

بر اساس گزارش این رسانه،تیم فوتبال سانتوس قبل از استخدام الکسی استیوال معروف به کوکا در تاریخ 30 جولای ، با کارلوس کی روش، سرمربی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، مذاکره کرده بود.

این مربی پرتغالی پس از جام جهانی به ریودوژانیرو سفر کرد و با ریکاردو گومز، مدیر فنی باشگاه سانتوس تلفنی صحبت کردند. با توجه به این که هر دو طرف به یک زبان صحبت می کردند هماهنگی تسریع و تسهیل شد. اما عجله سانتوس برای استخدام مربی جدید باعث شد توافق بین دو طرف غیر ممکن شود.

خوزه کارلوس پرز رئیس باشگاه سانتوس در این باره گفت: " او در ریو بود و تمایل زیادی برای همکاری با ما داشت، اما زمان علیه ما بود و ما عجله داشتیم. بنابراین ما به فکر استخدام یک مربی برجسته برزیلی افتادیم. با تعدادی از مربیان برزیلی ها صحبت کردیم و به کوکا که مربی برجسته ای است، رسیدیم. و از او بسیار راضی هستیم."

این سایت برزیلی با اشاره به این که قرارداد کی روش با ایران به پایان رسیده و او اکنون مربی آزادی است نوشت کارلوس کی روش 65 ساله هدایت تیم های استرول، تیم زیر 20 سال پرتغال، اسپورتینگ، متروستارز-ایالات متحده، ناگویا گرامپاس-ژاپن، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، رئال مادرید، پرتغال و ایران را در کارنامه دارد.