حضور ایران در جام جهانی هندبال کم‌رنگ شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبری فارس توانا، ملی پوشان هندبال ایران امشب در دومین مسابقه خود در رقابت های جام ملت های آسیا برابر قدرت اول این مسابقات یعنی کره جنوبی قرار گرفتند و با قبول شکست برابر این تیم دومین شکست خود را تحربه کردند.
شاگردان جوان و کم تجربه ریمانیچ در این مسابقه هرچند که ابتدا بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند، اما در پایان نیمه نخست با حساب ۱۶ بر ۷ نتیجه را به حریف واگذار کردند که در این بین اشتباهات بازیکنان جوان تیم که نشان از تجربه کم آنها داشت و همچنین اخراج های دو دقیقه بازیکنان ایران در رقم خوردن این نتیجه بسیار موثر بود.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که بازیکنان ایران به دنبال جبران اختلاف ۹ امتیازی بودند و کادر فنی تیم ایران و در راس آنها ریمانیچ و حبیبی برای بازیابی روحیه بازیکنان بسیار تلاش کردند، اما در پایان بازیکنان کره بهتر بازی کردند و تیم ایران مغلوب سرعت و تکنیک کره ای ها شد و نتیجه را با حساب ۲۶ بر ۲۱ به حریف واگذار کرد تا رویای حضور در جام جهانی برای ایران بازهم کم رنگ شود و چشم بادامی ها که سابقه ۸ دوره قهرمانی در آسیا را دارند دومین پیروزی خود را در این دوره از پیکارها کسب کنند.

ملی پوشان ایران شب گذشته در نخستین مسابقه با حساب ۲۷ بر ۲۶ بازی را به کویت واگذار کرده بود. تیم ایران فردا استراحت خواهد کرد و سایر تیم ها باید باهم مصاف دهند.
سه تیم اول این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی هندبال در بارسلونای اسپانیا را کسب خواهند کرد. این در حالی است که تیم ملی ایران تا کنون موفق به حضور در جام جهانی نشده بود.