به گزارش تماشا،هرچند که هواداران استقلال به همین نتیجه هم راضی بودند ولی نتیجه بازی و آن تراژدی ۱۰ دقیقه پایانی، باعث شد تا سیل اعتراضات به سمت بازیکنان مغرور سرازیر شود و دامنه این اعتراض به حدی شود که در تمرین روز جمعه پژمان منتظری و میداودی با هواداران درگیری لفظی پیدا کنند. اما داستان عصبانیت میداودی صرفا مربوط به هواداران نمی شد و موضوع دیگری هم در آن دخالت موثری داشت.

بعد از پایان بازی استقلال برابر پرسپولیس، کادر فنی و بعضی از بازیکان از عملکرد میداودی ناراضی بودند و صدای اعتراض آنها به رختکن دستگردی هم رسید. بعضی از بازیکنان استقلال هم از این موضوع ناراحت بودند که چرا شماره ۱۰ در بعضی از صحنه ها پاس نمی داد. آنها معتقد بودند اگر او در دو صحنه برهانی و یوسفی که در موقعیت خوبی قرار داشتند را صاحب توپ می کرد تا بتواند گل های سوم و چهارم را بزنند، دیگر این اتفاقات آخر بازی رخ نمی داد.

در تمرین فردای دربی در حالی که بازیکنان با ناراحتی یک به یک به سمت رختکن دستگردی می رفتند تا خود را برای تمرین آماده کنند درباره بازی روز پنجشنبه صحبت می کردند و از هم سوال می کردند که چرا فلانی پاس نمی داد و چرا هرکس دوست داشت برای خودش بازی کند؟ این سوال ها و پاس ندادن های میداودی به سوژه بازیکنان تبدیل شده بود. میداودی هم که متوجه این موضوع شده بود با ناراحتی به سمت محل تمرین رفت تا از نگاه های هم بازی های خود دور شود.

او که با منتظری در حال دویدن دور زمین بود با شنیدن صدای اعتراض یکی از هوادارانی که در مجموعه دستگردی حضور داشت و در حال انتقادکردن به شریفات بود، عصبانی شد و به سمت آن هوادار رفت تا با او درگیر شود و اگر پژمان منتظری نبود معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد. به نظر می رسد اعتراضات به میداودی به اوج خود رسیده است و خود او هم متوجه این نکته شده.

هرچند که در تمرین دیروز هوادار شاکی از او عذرخواهی کرد و هواداران دیگری که در تمرین بودند هم او را به شدت تشویق کردند ولی باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که چه اتفاقی در بازی های آینده استقلال برای میداودی رقم خواهد خورد.

پاس ندادن میداودی به برهانی معطوف به این بازی نمی شد. سابقه نشان داده در روزهایی که مجیدی، برهانی و میداودی همزمان در ترکیب ثابت قرار می گرفتند میداودی بیشتر مجیدی را می دید و کمتر به برهانی پاس می داد. این پاس ندادن های میداودی باعث شده این شائبه به وجود بیاید که میداودی و برهانی با یکدیگر مشکل دارند، هرچند که هیچ کدام از آنها این موضوع را علنی نکرده اند ولی در جمع های دوستانه خیلی چیزها گفته می شود.