به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش 3 زلاتکو کرانچار در مورد دیدار این تیم برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: دیدار با مس برای ما فوق العاده حساس است زیرا هم مسئولیت حفظ صدرجدول برعهده ماست و هم باید شکست ۳ بر صفر دور رفت مقابل این تیم را جبران کنیم که امیدوارم در این روز سخت بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: این بازی را می‌توان مبارزه بزرگ بین شاگرد و استاد دانست، زیرا من در تیم دینامو زاگرب مدت‌ها شاگرد بلاژویچ بودم و زمانی که وی مدیر این باشگاه شد، به عنوان مربی در تیم فعالیت کردم. من دوست دارم مانند همیشه که شاگردان در نبردهای بزرگ، استادهای خود را شکست می‌دهند، در این بازی برابر تیم استادم پیروز شوم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد میروسلاو بلاژویچ هم تصریح کرد: بلاژویچ یکی از مربیان مطرح اروپایی است که در جام جهانی فرانسه تیم کرواسی را به مقام سوم جهان رساند. وی مدتی هم سرمربی تیم ملی ایران بود که همه اینها نشان از توانایی‌هایش دارد.
وی در مورد دو بازی آینده خانگی این تیم در لیگ برتر و پیش از تعطیلی مسابقات برابر مس کرمان و سایپای البرز خاطر نشان کرد: در این دو بازی تنها به کسب پیروزی و تحکیم جایگاه‌مان در صدرجدول فکر می‌کنیم، گرچه با بدست آوردن امتیاز کامل این دو دیدار قهرمان نمی‌شویم اما این ۶ امتیاز نقشی فوق العاده مهم و مثبت در رسید‌مان به این هدف بزرگ خواهد داشت.
کرانچار در این خصوص اضافه کرد: کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان عزم‌شان را برای موفقیت در این دو دیدار مهم جزم کرده‌اند، ضمن اینکه پس از این دو بازی، مسابقات مهمتری را هم پیش رو داریم که باید روند رو به رشدمان را در این بازی‌ها نیز ادامه دهیم تا به موفقیت نهایی یعنی کسب سومین قهرمانی در لیگ برتر برسیم.
وی با اشاره به اینکه در زمان حضورش در سپاهان، این تیم در رده پنجم قرار داشت اما الان یکی از شانس‌های قهرمانی است، اظهار داشت: این موفقیت‌ها را تنها به نام خودمان ثبت نمی‌کنیم زیرا دستیاران و به خصوص بازیکنان برای رسیدن به این هدف با عملکرد خوب‌شان، نقش تعیین کننده‌ای داشتند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: در حال حاضر احساس و ارتباط بسیار خوبی بین کادرفنی و بازیکنان تیم وجود دارد و درک مشترکی که بین طرفین در همه مسائل ایجاد شده، کمک خواهد کرد تا تیم سپاهان جایگاهش را در صدر جدول لیگ تضمین کند.
وی از انتظارش از هواداران تیم سپاهان در شرایط فعلی گفت و تاکید کرد: از هواداران تیم می‌خواهیم در راه سخت قهرمانی و در این مبارزه فوق العاده حساس به عنوان یار دوازدهم تیم به ما که شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم، در همه بازی‌ها حمایت کرده تا در پایان فصل با قهرمانی تیم به آنها کادوی خوبی بدهیم.
کرانچار در پایان گفت: وقتی هواداران از ما انتظار قهرمانی را دارند، باید در مبارزات مهم‌مان در لیگ برتر ما را یاری کنند زیرا ما هم در این روزهای سخت به حمایت‌های آنها احتیاج داریم.
دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و مس کرمان در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور ساعت ۱۵:۳۰ فردا سهشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود.