پرسپولیس۲۶میلیون جریمه شد

به گزارش برنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدیدی را درباره برخی شکایات و تخلفات تیم ها به شرح زیر صادر کرد.

جریمه دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن

در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که ۹ بهمن ماه در تهران برگزار شد، تماشاگران پیروزی در دقیقه ۴۵ بازی مرتکب تخلفاتی شدند. همچنین این تیم نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر و تیم ذوب آهن با چهار دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. برهمین اساس کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به این اتفاقات، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر تخلفات تماشاگران و به خاطر تاخیر در ورود به زمین شش میلیون ریال محکوم کرد. باشگاه ذوب آهن هم به پرداخت ۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه باشگاه نفت تهران

براساس گزارش ناظر داوری و ناظر فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم های سایپا و نفت تهران که ۹ بهمن ماه در کرج برگزار شد، تیم نفت تهران در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شد. به همین دلیل کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین زمین ورزشگاه انقلاب کرج از سوی ناظران انضباطی و فدراسیون فوتبال دارای اشکالات خط کشی طولی و عرضی زمین اعلام شد. ضمن اینکه ایرادهایی در سیستم های صوتی و تصویری ورزشگاه انقلاب کرج مشاهده شده که مسبوق به سابقه هم بوده است. کمیته انضباطی چنین اشکالاتی را برای رفع شدن به سازمان لیگ برتر گزارش داده است.


جریمه نقدی مربی نفت آبادان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی در دیدار تیم های فولاد خوزستان و نفت آبادان در اهواز، کاظم فراهانی مربی دروازه بانهای تیم صنعت نفت آبادان در پایان بازی به داور اهانت کرد که از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی نفت آبادان محروم و به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه نقدی حنیف عمران زاده

بر اساس گزارش های رسیده به کمیته انضباطی و بررسی مصاحبه های حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال تهران، وی پس از بازی استقلال در برابر مس کرمان علیه داور بازی مصاحبه هایی را انجام داده که پس از احضار وی به کمیته انضباطی در ۱۱ بهمن، اظهارات و دفاعیات وی شنیده شد. بر همین اساس این بازیکن به توبیخ کتبی با درج درپرونده و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


احضار مدیرعامل و مربی راه ساری

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی گزارشات رسیده درباره مسابقه فوتسال لیگ برتر بین تیم های راه ساری و شهید منصوری که در تاریخ هفتم بهمن ۹۰ برگزار شد تخلفاتی صورت گرفت که بر اساس گزارش ناظران بازی جابر کیان نژاد مربی تیم راه ساری ، مرتکب تخلفاتی شد. نامبرده بر اساس آیین نامه انضباطی و با صدور قرار موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم در تمامی مسابقات محروم و معلق شده است.جابر کیان نژاد برای ادای توضیحات درباره اتفاقات آن بازی ، روز سه شنبه مورخ دوم اسفند ۹۰ باید به همراه مدیرعامل باشگاه راه ساری جهت پاسخگویی درکمیته انضباطی حاضر شوند.