به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس ضمن طرح این موضوع که با اشتباهات داوری هشت امتیاز از سرخپوشان در نیم فصل دوم لیگ برتر کسر شده است، در بیانیه خود آورده است: دیدار تیمهای پرسپولیس و فجرسپاسی از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۰ در حالی برگزار شد که داور این مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری را مرتکب شد.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: با توجه به نظر کارشناسان داوری، قضاوت بخشی‌زاده در این بازی بسیار تاثیرگذار بود به طوری که نگرفتن یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس و مردود بودن گل فجرسپاسی به دلیل انجام خطا قبل از به ثمر رسیدن گل سوم از جمله این اقدامات است.

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه همچنین یادآور شده است: اینگونه قضاوت‌ها در شرایطی است که در چندین دیدار گذشته تیم پرسپولیس نیز اتفاقاتی اینچنینی رخ داده که طبق نظر کارشناسان، قضاوت داوران علیه تیم فوتبال پرسپولیس بوده که نمونه عینی آن پذیرش گل آفساید تیم شهرداری تبریز و نگرفتن دو پنالتی مسلم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن است.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام شکایت مکتوب خود به کمیته داوران، از این کمیته می‌خواهد هر چه سریع‌تر در این خصوص اقدامات لازم و جدی را انجام دهد تا این باشگاه بیش از این متضرر نشود. همچنین با توجه به کسر حداقل هشت امتیاز در نیم فصل دوم از تیم فوتبال این باشگاه به دلیل تصمیمات غلط داوری، باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور را با شکست ۳ بر ۲ پشت سر گذاشت.