به گزارش خبرآنلاین, روز گذشته مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس یک اقدام بسیار جالب توجه انجام داد و برای دیدن یکی از فیلم های جشنواره فیلم فجر راهی برج میلاد شد.

او به دعوت رضا عطاران کارگردان و بازیگر طناز کشورمان به برج میلاد رفته بود تا فیلم جذاب و کمدی " خوابم می آد " را تماشا کند. البته قرار بود در اولین شب اکران این فیلم در جشنواره، سرمربی پرسپولیسی ها راهی سینما شود ولی به خاطر یکسری مشکلات این اتفاق نیفتاد تا اینکه دیروز او به برج میلاد رفت تا سهمی در جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

دنیزلی دیروز در محل باشگاه با مسئولان در مورد شکست برابر فجر سپاسی جلسه داشت اما پس از آن به همراه همسر و مترجمش راهی برج شد.

در ابتدااتفاقات جالبی برایش رخ داد. یکی از کارمندان برج که فاصله زیادی را طی کرده بود تا خود را به مرد ترک زبان برساند، به محض رویارویی با دنیزلی از او ایراد گرفت که چرا در دربی با آن وضعیت استقلال را شکست داد؟! دنیزلی خندید و جواب داد به جای آن پیروزی، در مقابل فجر باختیم اما این فرد که از توضیح دنیزلی قانع نشده بود با بی حوصلگی ادامه داد: شکست شما به فجر به چه درد استقلال می خورد؟! باید قول بدهید دربی های فصل بعد را ببازید!

همه آنهایی که دنیزلی را می شناسند، بهتر از همه می دانند که او عاشق ادبیات و سینماست. حتی در دوره قبلی سرمربی گری اش در پرسپولیس نیز در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و در آن زمان فیلم " خون بازی " را به تماشا نشست.

اتفاقا پس از آن دیدن آن، در مصاحبه ای به تعریف و تمجید از باران کوثری بازیگر جوان سینمای کشورمان پرداخت و گفت اگر عضو هیات داوران جشنواره بود، جایزه ویژه و سیمرغ بلورین را به این بازیگر تقدیم می کرد!

حتی در مصاحبه دیگری گفته بود که سینمای ایران را دنبال می کند و به آن علاقه دارد زیرا فیلم های ایرانی به زبانی ساده و کاملا انسانی، مسائل روز را مطرح می کنند.

اتفاق دیگری که روز گذشته مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفت، شلوغی و ترافیک شدید در سالن های برج میلاد بود. دنیزلی از اینکه ایرانی ها تا این حد به سینما توجه نشان می دهند ذوق زده شده بود و نسبت به آن واکنش نشان می داد.

مسئولان برج به دنیزلی توضیح دادند که برج میلاد همواره پرتماشاگرترین سالن ها را در کشورمان دارد و جمعیت آن در زمان برگزاری جشنواره فجر چند برابر می شود. در حاشیه حضور دنیزلی در جشنواره، می توان گپ و گفت های دوستانه او با خبرنگاران سینمایی و حوزه های فرهنگی را نام برد. حتی هنرمندانی که در برج حاضر بودند نیز رفتار جالبی با دنیزلی داشتند.

به هر حال او به با دعوت رضا عطاران کارگردان فیلم " خوابم می آد " به داخل سالن رفت تا به تماشای فیلم بپردازد. او که در تمام طول فیلم محو هنر عطاران در خنداندن مردم شده بود، در پایان گفت: " این اثر به نظر من فیلم قدرتمند و خوبی در ژانر کمدی بود که بازیگرانش عالی بازی کردند.

طنزی در مورد مشکلات موجود در زندگی ایرانی ها که می توان حتی آن را نامزد دریافت جایزه این جشنواره دانست. من برای عطاران و همکارانش آرزوی موفقیت می کنم و به او تبریک می گویم. حقیقت این است که من سینمای ایران را به خوبی می شناسم و حتی فیلم هایی که هدیه تهرانی و رضا عطاران در آن به ایفای نقش پرداخته اند را تماشا کرده ام. او و هدیه تهرانی بهترین هنرپیشه های ایران هستند و من خیلی دوست شان دارم " نکته جالب اینکه، دنیزلی از بازی اکبر عبدی نیز به وجود آمده بود.

عبدی در فیلم " خوابم می آد " نقش مادر رضا عطاران را بازی می کند و پرسوناژ یا کاراکتر فوق العاده ای دارد. اما مساله دیگری که نمی توان از آن گذشت، حاشیه های برخورد استقلالی ها و پرسپولیسی ها با دنیزلی بود. پرسپولیسی ها از او تقدیر و تشکر می کردند و استقلالی ها هم نمی توانستند نسبت به حضور او بی تفاوت باشند.

حتی برخی از هواداران تیم آبی پوش پایتخت با دنیزلی عکس یادگاری گرفتند و به او ابراز علاقه کردند! کار به جایی رسید که وقتی دنیزلی برای عدم برخورد با شلوغی احتمالی راهروهای خروجی سالن نمایش، چند دقیقه زودتر از اتمام فیلم از سالن بیرون آمد، تعداد زیادی از تماشاگران نیز با او از سالن خارج شدند! به هر حال، آقا مصطفی دیروز خاطرات زیادی از خود در برج میلاد بر جای گذاشت.