هشت تن از بازیکنان تیم فوتبال بانوان "ون کردستان" بر اثر واژگونی اتوبوس خود در مسیر رودبار - منجیل مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایسنا، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بود، " ون کردستان " به مصاف ملوان بندر انزلی برود که این بازی به دلیل تصادف بازیکنان این تیم درجاده برگزار نشد.

خانزادپور سرمربی تیم ون کردستان درباره‌ی جزییات این حادثه گفت: قرار بود که بازیکنانم به مصاف تیم ملوان بندرانزلی بروند که پیش از این هم به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم که وضعیت جاده مناسب نیست و خواستار لغو این بازی شدیم، اما فدراسیون اعلام کرد که این بازی باید انجام شود.

وی ادامه داد: تیم ون کردستان برای حضوردر این مسابقه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه با یک دستگاه اتوبوس عازم بندرانزلی شد که متاسفانه در ساعت ۳:۱۰ بامداد پنجشنبه به دلیل لغزنده بودن جاده اتوبوس واژگون شد و بازینان این تیم مصدوم شدند.

وی با بیان این‌که هشت تن از بازیکنان این تیم به دلیل شدت جراحت وارده به بیمارستانی در استان قزوین انتقال یافتند افزود: این حادثه در مسیر رودبار - منجیل رخ داد و به غیر از بازیکنانی که به بیمارستان انتقال یافتند، مابقی هم دچار مصدومیت‌های سطحی شدند که در حال حاضر تمام بازیکنانمان ما در استان قزوین حضور دارند.

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال به دلیل منتفی کردن این بازی گفت: حتی پیش از این خانم ایراندوست سرپرست تیم بندر انزلی هم با فدراسیون تماس گرفته و به دلیل بسته و نامساعد بودن شرایط جوی خواستار لغو این مسابقه شده بود.

خانزادپور ادامه داد: من به دلیل برخی از مشکلات نتوانسته بودم در این سفر بازیکنانم را همراهی کنم اما با خبر هستم که استانداری قزوین و هیات فوتبال قزوین کمک شایانی را به بازیکنان ما داشتهاند و قرار است تا ساعتی دیگر بازیکنانی که سالم هستند با یک خودرو به کردستان بازگردند.