عذرخواهی مهاجم اروگوئه‌ای پس ازجنجال‌سازی

به گزارش افکارنیوز به نقل ازورزش سه,به نقل از رویترز، لوئیس سوارز در بازی روز شنبه با منچستریها به خاطر دست ندادن قبل از بازی با پاتریس اورا حاشیه ایجاد کرد و باعث خشم فراوان سرآلکس فرگوسن، سرمربی کهنه کار یونایتدها شد تا عنوان بازیکنی بیشخصیت را بگیرد، اعتراف کرد رفتارش اشتباه بوده است.

وی گفت: من با کنی دالگلیش، مربی‌ام صحبت کردم. به او گفتم مرتکب یک اشتباه بزرگ شدم که از این بابت متاسف هستم.

او که این اظهارات را در وب سایت خود درج کرد، افزود: درست این بود که قبل از بازی وقتی پاتریس اورا دستش را به جانب من آورد، با او باید دست می‌دادم. از این رو مایلم مراتب تاسف و پوزش خود را بیان کنم.

این اظهارات در حالی انتشار یافت که وی پس از بازی منکر انجام رفتاری زشت شده بود. حتی مربی‌اش در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد هیچ رفتار نامتعارفی را از شاگردش ندیده است.

در مقابل فرگوسن‌ در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی به‌طور گسترده در این باره صحبت کرد و آن را «بی آبرویی» برای باشگاه قدیمی لیورپول خواند. حتی از مسئولان آنفیلدی خواست به گلزن ۲۳ ساله دیگر اجازه بازی ندهند.

سوارز که در بازی رفت دو تیم در اواخر سال گذشته به اورا، دشنام نژادپرستانه داده بود، مورد محکومیت اتحادیه انگلیس واقع شد و در حکمی از حضور در ۸ جلسه بازی تیمش محروم شد و همین‌طور به پرداخت ۴۰ هزار پوند نیز جریمه شد.