به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت گل، در حاشیه پخش بازی دو تیم راه آهن و داماش در برنامه ۹۰ ؛ مصاحبه های مربیان در خلال بازی در روز پنجشنبه گذشته نشان از درگیری ای می داد که بین شان به وجود آمده بود گرچه تارتار اعلام کرد حرف دایی را نشنیده می گیرد.

در برنامه ۹۰ امشب بعد از مصاحبه مفصل با دایی که با صحنه های داوری بازیهای راه آهن مصور شده بود؛ فردوسی پور دوباره وی را روی خط آورد تا او به اتفاق ایرج نظری کارشناس داوری به نقد صحنه های اعتراضب بپردازد که البته در این بازبینی مشخص شد اعتراض دایی به گل داماش اشتباه بوده اما داور می توانسته یک پنالتی برای راه آهن بگیرد.

بعد از حرفهای دایی مهدی تاتار روی خط امد و با گله از مجری نود خطایی که کارشناس برنامه آنها را درست اعلام کرده بود را قبول نکرد و این تصمیم کارشناس برنامه را تحت تاثیر صحبت های علی دایی عنوان کرد.

همین اظهار نظر کافی بود تا دایی در یک کار غیراخلاقی با افشا کردن یک مکالمه خصوصی خطاب به تاتار بگوید: «چرا این حرف ها را می زنی؟ تو این حرف ها را می زنی اما پس از بازی برای من اس ام اس می فرستی که زیر فشارم؟»

در این لحظه تاتار گفت: «ما با هم رفیق هستیم و من دستیار شما بوده ام اما این اتفاق دلیلی نمی شود که شما به من بی احترامی کنید. شما در جریان باز حرف هایی به من زدید که …» که علی دایی حرف تاتار را قطع کرد و این واکنش را نشان داد: «من حرفی نزدم و بازیکنان نیمکت نشین من هم شاهد هستند. شما به عباس فرد گیر دادید و من گفتم که زدن این حرف ها در زمین فوتبال درست نیست و نباید این طور داد و فریاد کنید. اگر شما اشتباه نکردید چرا کمک داور چهارم آمد و به شما تذکر داد؟ من نه از کسی می ترسم و نه نان من را کسی می دهد.»

تارتار هم خطاب به دایی گفت: فیلم بازی موجود است و شما به من اهانت کردی. او با تاکید بر حرف هایش ادامه داد: «داور چهارم را من و شما می دانیم چرا سمت من آمد. اما اگر نظر شما این است ایرادی ندارد من از این به بعد شما را طور دیگری میشناسم. این صداقت نیست.»

که علی دایی هم در پاسخ با متلک گفت: «شما بروید همان کارهایی را که از بزرگترتان یاد گرفته اید را انجام بدهید. من برد به هر قیمتی را نمی خواهم!»(منظور دایی در این لحظه نسبت فامیلی تارتار با فیروز کریمی بود)

این مکالمه تبدیل به بگو مگو شده بود و تاتار گفت: «من دستیار شما بودم آقای دایی و این کارها را از شما یاد گرفتم.»

نکته دقیقا همین جاست؛ سرمربی و دستیار پارسال پرسپولیس!