به گزارش افکار نیوز به نقل از تابناک ،در چارچوب ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا ورزشگاه باى آره نا، ميزبان ديدار لوركوزن و بارسلونا است.

لورکوزن در مرحله گروهى شگفتى ساز بود و با کنار زدن والنسیا و خنک بلژیک همراه با چلسى گام به این مرحله نهاد و روى حرکات دردیوک، بالاک، کیسلینگ و رولنز حساب باز کرده اما در سوى دیگر میدان بارسلونا قرار دارد که همراه با میلان از گروه ۸ صعود کرد و با توجه به فاصله اى که بین این تیم و رئال مادرید در جدول لالیگا ایجاد شده، تمام سعى و تلاش خود را معطوف به این جام و حضور در دیدار نهایى «مونیخ» کرده است.

مردان گواردیولا حتى در خاک آلمان هواى پیروزى در سر داشته و نمى خواهند در بازى برگشت زیاد به زحمت بیفتند. در دیگر دیدار امشب لیون فرانسه در خانه میزبان آپوئل نیکوزیا قبرس است، یعنى یکى از همان شگفتى سازان که هیچ کس تصور نمى کرد در حضور زنیت سن پترزبورگ، شاختاردونتسک و پورتو این تیم به مرحله حذفى راه یابد اما حالا نماینده گروه G مقابل تیمى قرار مى گیرد که آژاکس و دیناموزاگرب را کنار زده و قصد دارد براى فوتبال فرانسه آبرودارى کند.

۲ بازى از یورولیگ و حضور یک ایرانى

نام علیرضا حقیقى دروازه بان ملى پوش ایرانى در تیم رابین کازان روسیه ثبت شده و همین موضوع ما را نسبت به نتایج این تیم روسى حساس کرده و حالا المپیاکو یونان در سرماى مسکو به خانه روس ها مى رود تا این تیم را در مرحله یک شانزدهم یورولیگ کنار بزند. در دیگر دیدار براگالیسبون یکى از دو فینالیست دور قبل مقابل بشیکتاش ترکیه قرار مى گیرد که این مسابقه هم باتوجه به سبک بازى ۲ تیم زیبایى خاص خود را دارد.

برنامه مسابقات

یک هشتم نهایى لیگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا(دوررفت)

لورکوزن(آلمان)، بارسا(اسپانیا)
لیون(فرانسه)، آپوئل نیکوزیا(قبرس)

یک شانزدهم نهایى یورولیگ(دوررفت)

رابین کازان(روسیه)، المپیاکو(یونان)
براگا(پرتغال)، بشيكتاش(تركيه)