به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار خبر استعفای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، پایگاه اینترنتی و سامانه پیامکی این باشگاه به شماره ۲۰۰۰۱۳۴۶ از دیروز (دوشنبه) با پیامهای پر شمار هواداران روبرو شد.

هواداران در این پیام­ها به طور جدی از محمد رویانیان خواستند که از تصمیم خود مبنی بر جدایی از باشگاه صرف نظر کرده و همچنان در کنار پرسپولیس باشد تا با ادامه برنامه‌های خود روند آغاز شده در باشگاه را دنبال کند.

هواداران علاوه بر اینکه از مدیر عامل سرخپوشان خواستند در کنار پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه دهد در ارتباط با انتشار خبر کاندیدا شدن وی برای انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کردند که رویانیان برای تصدی پست ریاست فدراسیون، پرسپولیس را ترک نکند اما برای حضور در هیئت رئیسه تلاش خود را به کار گیرد تا باشگاه پرسپولیس نیز نماینده­ای در هیئت رئیسه داشته باشد که ضمن کمک به توسعه فوتبال ملی از اجحاف‌هایی که در عرصه‌های مختلف در حق پرسپولیس می‌شود، جلوگیری کند.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر و قدردانی از هواداران محترم که این گونه باشگاه محبوب و خدمتگزاران خود را مورد لطف قرار داده‌اند به اطلاع این عزیزان می‌رساند که تمامی این پیام­ها با رعایت رسم امانت­داری شب گذشته در اختیار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار گرفت.

رویانیان بعد از مطالعه کامل این پیام ها که از اقصی نقاط دنیا ارسال شده بود ضمن تشکر از هواداران عنوان کرد: موضوع استعفای مربوط به گذشته بوده و با وجود مشکلاتی که در راه خدمت رسانی وجود دارد همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برگردد.

وی در خصوص آن بخش از پیام‌های هواداران که خواهان حضور رویانیان در هیئت ریسه فدراسیون فوتبال هستند، گفت: به خواست هواداران احترام می‌گذارم و در این مورد نیز تلاش خود را خواهم کرد.