نقطه قوت تیم ملی در بازی امروز با ژاپن

حمید بابازاده در خصوص دیدار تیم های ایران و ژاپن اظهار داشت: تیم ملی ایران در بازیهای گذشته قدرت خود را بر حریفان دیکته کرده و نشان داد شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد. تیم ایران با شایستگی به بازی نیمه نهایی رسید و حالا باید یکی از حساس ترین بازیهای چند سال اخیر خود را در این مرحله با تیم خوب ژاپن انجام دهد.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا چهره‌ای که از ژاپنی‌ها خواهیم دید با چهره‌ای که تاکنون از آنها در بازیهای گذشته دیدیم تفاوت خواهد داشت. ژاپن تیمی زیرک، سرعتی و باهوش است و نباید بازیها و نتایج قبلی اش را ملاکی برای ارزیابی آنها در این بازی قرار داد. 

بابازاده بیان داشت: همچنین اهمیت حضور در فینال باعث خواهد شد تا ژاپنی‌ها با چهره‌ای دیگر در این بازی حضور پیدا کنند. البته این موضوع باعث ایجاد فشار روانی و استرس برای هر دو تیم خواهد شد. 

وی افزود: کادر فنی باتجربه تیم ایران می‌تواند این استرس و فشار روحی را از روی تیم برداشته و با کانالیزه کردن انرژی بازیکنان تیمی آماده را روانه دیدار با ژاپن نماید. 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نقطه قوت تیم ایران مقابل ژاپن قدرت بدنی بازیکنان ما و جنگندگی آنها است. بازیکنان ما باید دقت داشته باشند که این نقطه قوت برای آنها در این بازی به نقطه ضعف تبدیل نشود. چرا که ممکن است ژاپنی ها با سرعت بالایی که دارند از بازیکنان قدرتی ایران خطا بگیرند و این ضربات خطا برای ما مشکل ساز باشد. 

بابازاده در خاتمه با ابراز امیدواری بابت پیروزی ایران و صعود به فینال گفت: به توانمندی بازیکنان تیم ملی ایران اعتقاد دارم و بعید می دانم نتیجه بازی امروز چیزی به جز صعود ما به فینال باشد.