به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آرای مختلف ضمن احضار جعفری مدیرعامل و قلعهنویی سرمربی تیم تراکتورسازی، دو باشگاه سرخابی تهران را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

احضار قلعه‌نویی به دلیل شکایت خبرنگاران

بر اساس این گزارش امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل شکایت گروهی از خبرنگاران در مورخ ۲۷/۹ / ۹۰ به کمیته انضباطی احضار شد. وی باید روز شنبه ششم اسفندماه در کمیته انضباطی حاضر شده و در این خصوص پاسخگو شود.

محرومیت صادقی و احضار جعفری

در جریان دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر، کریم بوستانی مربی دروازبان‌های تیم تراکتورسازی به همراه امیر حسین صادقی مرتکب تخلفاتی شدند که بر این اساس هر یک از آن‌ها به مدت یک جلسه از همراهی تیم تراکتورسازی و شرکت در مسابقات محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین به دلیل تخلف احسان حاج صفی، این بازیکن به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز هم محمدحسین جعفری مدیرعامل این باشگاه باید روز دوشنبه هشتم اسفندماه در کمیته انضباطی حضور یابد.

محرومیت اردلان

در جریان دیدار دو تیم شهرداری تبریز و راه آهن شهرری، از سوی اسماعیل اردلان مربی دروازبان‌های تیم شهرداری تبریز تخلفاتی صورت گرفت که در ‌‌نهایت منجر به اخراج وی از محوطه فنی شد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۴۱ میلیون ریالی پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مسابقه این تیم برابر فجرسپاسی شیراز با ۷ دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که بر همین اساس این باشگاه به پرداخت ۲۱ میلیون ریال جریمه نقدی و به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۱۰ میلیون ریالی استقلال

در جریان دیدار دو تیم سایپا البرز و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تماشاگران تیم استقلال مرتکب تخلفاتی شدند که بر این اساس باشگاه استقلال به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.