واکنش یک پرسپولیسی به شایعه گرفتن پول از هدایتی

محمدرضا حاجی بیگی، عضو سابق هیئت مدیره و کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه دریافت پول از حسین هدایتی بیان کرد: در زمان حضور من در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، ما حتی یک ریال هم از حسین هدایتی دریافت نکردیم و شایعات در این باره را نمی‌پذیرم.

او افزود: اگر در مقابل کمیته اخلاق و هر مرجعی قرار به پاسخگویی باشد، باید آن‌هایی که از هدایتی پول گرفتند، پاسخگو باشند. البته بعید می‌دانم هدایتی به باشگاه کمکی کرده باشد و اگر هدایایی هم از سوی او برای پرسپولیس و یا بازیکنان در دوره‌های قبلی در نظر گرفته شده است، فقط به صرف هدیه بوده است و فکر نمی‌کنم گرفتن هدیه مشکلی داشته باشد.

حاجی بیگی در مورد اینکه حسین هدایتی متهم اقتصادی این روز‌ها به بازیکنان پرسپولیس پول داده است گفت: من در مورد این ماجرا اطلاعی ندارم و فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد، اما اگر بحث هدیه بوده است، شرایط متفاوت است و اشکالی ندارد. به هر حال هدیه گرفتنی است و طرف با میل و رضایت خودش داده است.

گفتنی است، پس از مشکلاتی که برای هدایتی بوجود آمد، شنیده می‌شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بابت پرداختی‌هایی که او در باشگاه پرسپولیس انجام داده، وارد عمل شده است.