ادعای مارکا در مورد آینده ستاره رئال

 ایسکو دو سال پیش بود که قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد. او در آن مقطع سخت مورد توجه بارسا قرار داشت و حتی گفته می شد در صورت عدم تمدید با رئال، راهی این تیم خواهد شد اما در نهایت رئالی ها به هدف خود رسیدند و ایسکو ماندنی شد.

رقم فسخ قرارداد ایسکو نیز 700 میلیون یورو در نظر گرفته شد تا هیچ تیمی نتواند با دور زدن رئال و پرداخت این مبلغ، بدون مذاکره مستقیم با باشگاه، ایسکو را جذب کند.

در شروع فصل، با استعفای زیدان و آمدن لوپتگی، شرایط ایسکو تغییر خاصی نکرد و جایگاه او در ترکیب ثابت محفوظ بود اما اوضاع برای این بازیکن با اخراج لوپتگی و آمدن سولاری تغییر کرد. از آن پس ایسکو به نیمکت ذخیره ها قفل شد و به ندرت در ترکیب رئال قرار گرفت تا عنوان شود که در صورت ماندنی شدن سولاری، فطعا شاهد جدایی ایسکو خواهیم بود.

اوضاع اما اینگونه هم نماند و با اخراج سولاری و بازگشت زیدان، بار دیگر شانس به ایسکو رو کرد و او در هر سه بازی اخیر رئال با زیزو به میدان رفته است. دو بازی به صورت ثابت که در هر دو گلزنی کرد و در بازی اخیر مقابل والنسیا که نیمه دوم وارد میدان شد نمایش خوبی داشت.

ایسکو حالا نه تنها به جدایی از رئال فکر نمی کند که تصمیم خود برای ادامه حضورش در رئال تا پایان مدت قراردادش را نیز گرفته است. او به زیدان اعتماد دارد و مطمئن است که با او روزهای روشنی در پیش خواهد داشت. حتی احتمال پیوستن ادن هازارد و پل پوگیا نیز تغییری در تصمیم او ایجاد نخواهد کرد و ایسکو را باید در رئال ماندنی دانست.