فکر نمی کنم مشکلی برای صعود پرسپولیس پیش بیاید

ناصر ابراهیمی درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم که نشان از توانایی‌های این تیم دارد. جنگ میانه میدان را پرسپولیس برد تا بتواند حریفش را هم از سر راه بردارد.

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی منطقی این تیم ادامه داد: تمرکز بازیکنان پرسپولیس بالا بود. در برخی از صحنه‌های بازی الاهلی قصد داشت اعصاب پرسپولیسی‌ها را بر هم بریزد اما تجربه بالایی که این تیم دارد مانع از درگیری شد.

وی در خصوص فشردگی تقویم بازی‌های پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال چنین برنامه‌ای از قبل تعیین شده است. شاید فشار زیادی روی تیم‌های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند وجود داشته باشد اما لازم است که تمام بازیکنان در شرایط خوبی حفظ شوند تا هر وقت کادر فنی به آنها نیاز داشت از روی نیمکت بلند شوند و بهترین بازی را انجام دهند.

وی در پایان راجع به احتمال صعود پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای صعود به وجود بیاید. این تیم شرایط خیلی خوبی دارد که می‌تواند مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های مرحله بعدی هم بتواند خودش را در فرم بدنی مناسب قرار دهد تا در بازی‌های حساس با کمبود توان بدنی بازیکنان خود روبرو نشود.