بزرگترین چالش تراکتورسازی در نقل و انتقالات

در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده است اما باشگاه تراکتورسازی با مشکلاتی از جمله پایان خدمت سربازی پنج بازیکنش روبرو است.

احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی بازیکنان سرباز تراکتورسازی هستند که خدمت سربازی شان به پایان رسیده است و باید به تیم های سابق خود بازگردند.

البته گفته می شود تراکتورسازان تمایل دارند که مهدی پور و اسماعیلی فر را برای فصل بعد حفظ کنند اما علاقه ای به حفظ پهلوان ندارند.  

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تلاش خود را می کنند تا بازیکنان سرباز مدنظر سرمربی شان را برای فصل بعد حفظ کنند اما تاکنون موفق به جلب رضایت باشگاه های قبلی این بازیکنان از جمله ذوب آهن نشدند. به هر حال گفته می شود منصوریان سرمربی ذوب آهن خواستار بازگشت بازیکنان سرباز شده است و همین موضوع باعث شده ۲ تیم تراکتورسازی و ذوب آهن تاکنون به توافق نرسند.

قائم اسلامی خواه هم بازیکن بادران بوده است که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست. این بازیکن هم خدمت سربازی اش به پایان رسیده است اما با توجه به توافق طرفین به احتمال زیاد این بازیکن مشکلی برای ماندن در تراکتورسازی ندارد.

رضا شربتی هم یکی از بازیکنان سرباز تراکتورسازی است که از سیاه جامگان به تراکتورسازی پیوست اما با توجه به اینکه این تیم مشهدی دیگر در فوتبال کشورمان حضور ندارد به همین علت شربتی در صورت موافقت تراکتورسازان در این تیم می ماند.