خداحافظی ستاره لیگ برتری؛ مقصد بعدی پرسپولیس؟

محمدرضا حسینی هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در فجرسپاسی شیراز را دارد، در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته و سرخابی‌های پایتخت همیشه در صدد جذب او بوده اند، اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداد و اکنون نیز پس از پایان لیگ هجدهم از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد تا احتمال حضورش در پرسپولیس ، سپاهان یا استقلال شنیده شود.

خداحافظی ستاره لیگ برتری؛ مقصد بعدی پرسپولیس؟

اخبار ورزشی-​ او با انتشار پستی اینستاگرامی از ذوب آه ن خداحافظی کرد تا لیگ نوزدهم را در تیم دیگری سپری کند.

برانکو ایوانکوویچ همیشه به دنبال جذب این بازیکن بوده است، اما مدیران ذوب آهن با این انتقال موافق نبودند و حتی پیشنهاد معاوضه با منشا را قبول نکردند، اما شایعه شده ستاره ذوب آهن پرسپولیسی می‌شود.

همچنین گفته می‌شود او با سپاهان نیز صحبت‌هایی کرده، اما پرسپولیسی‌ها در گذشته نیز در صدد جذب این بازیکن بودند که انتقال به او تیم سرخپوش پایتخت عملی نشد و شاید این اتفاق در لیگ نوزدهم رخ دهد. با جدایی احتمالی ماریو بودیمیر کروات، علی علیپور، بشار رسن، امید عالیشاه و ... احتمال می‌رود او به پرسپولیس برود تا خط هافبک و حمله این تیم همچنان قدرت لازم را داشته باشد.

همچنین قرارداد محمدرشید مظاهری هم با ذوب آهن به پایان رسیده و با احتمال جدایی علیرضا بیرانوند، او به پرسپولیس خواهد پیوست. نقل و انتقالات تابستانی برای تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اول از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و به مدت ۸۴ روز ادامه خواهد داشت و ۶ شهریور به پایان می‌رسد.

مسابقات لیگ برتر و دسته اول از اواسط مرداد ماه آغاز می‌شود.