کفاشیان و محمدی استعفا دهند!

به گزارش افکارنیوز،یوناتن بت کلیا درگفتگو با خانه ملت، با دعوت ازعزیزمحمدی و علی کفاشیان به قانون گرایی، بیان کرد: این نامزدها نباید درانتخابات شرکت کنند و کاندیداتوری این دونفر به معنای قانون گریزی آنهاست. آنها با این عمل قانون گریزی را ترویج میکنند.

نماینده مردم آشوریان وکلدانیان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه این شائبه بوجود نیاید که آنها می‌خواهند به هرروشی متوسل شده و دراین انتخابات شرکت کنند، باید ازکاندیداتوری استعفا دهند، درغیراین صورت، موجب تنش درجامعه ورزشی می‌شود.

بت کلیا خواستار دخالت نکردن وزرات ورزش وجوانان درانتخابات فدراسیون فوتبال شد و افزود: آقای‌عباسی، وزیراین وزارتخانه، فردی قانون‌گرا است و نباید دراین انتخابات دخالت کند. دخالت وی درانتخابات، نمایندگان را مجبورمی‌کند که وی را به مجلس فرا بخوانند.

وی با‌ اشاره به گفته‌‌های عباسی مبنی بر این‌که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دخالت نمی‌کند، گفت: ممکن است عباسی خودش درانتخابات دخالت نکند، اما معاونان وی سعی می‌کنند انتخابات را به سمتی که می‌خواهند ببرند.

در چند روزگذشته سازمان بازرسی کشور، طی دو نامه به وزارت ورزش وجوانان تاکید کرد که عزیزمحمدی وکفاشیان نمی‌توانند نامزد پست ریاست فدراسون فوتبال شوند، چون نامزدی بازنشستگان و بازخریدشدگان درانتخابات ریاست فدراسیون فوتبال غیرقانونی است.

انتخابات فدراسیون فوتبال هماکنون در حال برگزاری است./