به گزارش افکارنیوز به نقل ازایسنا، دو تيم آبيپوش استقلال ايران و سرخپوش الريان قطر از ساعت ۱۸:۵۰ در زمين الريان به مصاف هم رفتند تا اولين ديدارشان در چارچوب مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا را برگزار كنند. نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

استقلال ایران در حالی به مصاف حریف قطری‌اش رفت که سه بازیکن اصلی‌اش به نام‌های آندرانیک تیموریان، ‌ مجتبی جباری‌ و آرش برهانی را در اختیار نداشت.

در نیمه‌ی نخست این دیدار، موقعیت‌ چندانی برای دو تیم ایجاد نشد و اغلب، بازی در میانه‌های میدان دنبال می‌شد و دو تیم سعی می‌کردند با به دست گرفتن جریان بازی، برای خود ایجاد موقعیت کنند.

بازیکنان الریان در این نیمه صاحب موقعیتی شدند که مدافعان استقلال این توپ را دفع کردند و به اسماعیل شریفات رساندند. شریفات نیز به سمت دروازه الریان رفت و در محوطه جریمه این تیم برخوردی روی او انجام شد که البته خطا به نظر می‌رسید اما داور مسابقه اعتقادی به این مسئله نداشت و از همین رو به دلیل اعتراض اسماعیل شریفات به او یک کارت زرد داده شد.

چند دقیقه بعد از سمت راست دروازه الریان جی لوید ساموئل صاحب توپی شد و روی دروازه ارسال کرد اما به دلیل اینکه هیچ کدام از بازیکنان استقلال در محوطه حضور نداشتند، این موقعیت از بین رفت.

در ادامه کار بازیکنان الریان صاحب موقعیت نصفه و نیمه‌ای شدند که رحمتی شوت بازیکن حریف را گرفت. در ثانیه‌های پایانی نیز اسماعیل شریفات صاحب موقعیتی شد که دروازه‌بان حریف آن را گرفت.

پرویز مظلومی در کنار زمین ایستاده کار بازیکنانش را تماشا می‌کرد و او نیز نسبت به برخوردی که روی شریفات انجام شد، اعتراض داشت. پس از این تصمیم مظلومی هر از چندگاهی نسبت به تصمیمات داور واکنش نشان می‌داد.