به گزارش افکارنیوز به نقل از ایلنا: در جریان برگزاری چهارمین روز رقابتهای والیبال نشسته باشگاههای جهان، ذوب آهن بر حریف کلمبیایی خود غبله کرد.

بدین ترتیب نماینده کشورمان موفق به کسب دو پیروزی در چهارمین روز این رقابت‌ها شد و نماینده کلمبیا را در ۳ گیم متوالی با نتیجه(۲۵-۹)،(۲۵-۴)،(۲۵-۱۰) شکست داد.

هادی رضایی، سرمربی ذوب آهن با اعلام این خبر افزود: کلمبیا، تیم تازه تاسیسی است که اولین حضور خود در عرصه رقابت های رسمی را تجربه می‌کند و با توجه به جوان بودن و پتانسیل خوبی که از نشان دادند، در آینده حرف هایی برای گفتن خواهند داشت.

وی ادامه داد: ششمین دیدار ذوب آهن فردا ساعت ۱۹ به وقت ایران و در مقابل انگلستان انجام خواهد شد و پس از آن دیدارهای مرحله مقدماتی پایان یافته و رقابتهای مرحله یک چهارم، نیمه نهایی ونهایی در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

رقابت‌های والیبال نشسته باشگاههای جهان با حضور ۱۳ تیم در قالب دو گروه برگزار می‌شود و ذوب آهن اصفهان با نمایندگان روسیه، هلند، اوکراین، آلمان، کلمبیا و انگلستان هم گروه است. در گروه دوم نیز تیم‌های مصر، قزاقستان، برزیل، آمریکا، عراق و کروواسی حضور دارند.

ذوب آهن پیش از این نیز بر نمایندگان روسیه، هلند، آلمان و اوکراین غلبه یافته است.

این مسابقات از ۱۱ تا ۱۹ اسفند ماه در شهر قاهره در جریان است.