به گزارش افکارنیوزبه نقل ازخبرآنلاین، سرمربی تیم راه آهن در گفت و گو با ؛ از اردوی تیمش سخن گفت. اردویی که برای یک هفته در دبی برگزار شد: در دبی تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم و به اهدافی که مد نظرمان بود را رسیدیم. خوشبختانه زمین باشگاه ایرانیان ، چمن با کیفیتی داشت. اردوی خیلی خوبی داشتیم. به این دلیل که تیم های اماراتی درگیر بازی های لیگ بودند ، بازی تدارکاتی نگذاشتیم.

او ادامه می دهد: «مشکلات این روزهایم مصدوم های مان هستند. چون دو بازی سخت با استقلال و سپاهان داریم که از این بازی ها نتیجه می خواهیم.»

دایی که با تغییر اساسنامه حق رای در مجمع را از دست داده بود، می گوید: «از ما دعوت نکردند. اهمیتی نمی دهم که حق رای ندادند. واقعا انتخابات فوتبال برایم اهمیتی نداشت.»

او درباره ریاست دوباره کفاشیان گفت: «انتخابی است که مجمع انجام داده. البته علاقه ای به حرف زدن درباره اش ندارم.»

و درباره رفتن تاج و محمدی هم گفت: «من ایران نبودم، اخبارش را هم پیگیری نکردم. باور می کنید نمی دانستم این ها رافتند. علاقه ای ندارم که این چیزها را بدانم و برای علاقه نداشتنم هم هزار و یک دلیل دارم.»

او درباره هجمه به انتخابات و فشار برای استعفای کفاشیان هم گفت: «مگر آقای کفاشیان در این ۴ سال بازنشسته نبوده؟ مگر امروز بازنشسته شده که مانع کارش بشوند؟ یا ما نمی دانیم کفاشیان کی بازنشسته شده یا مشکل چیز دیگری است.»