جوسازی سنگین رسانه ها علیه انتخابات فوتبال

به گزارش ايسنا، محمد عباسي در حاشيه جلسه دولت در جمع خبرنگاران افزود: وقتي رسانهها با فضاي دموكراتيك و شفاف انتخابات فدارسيون فوتبال مواجه شدند و ديدند كه تصوراتشان غلط است، براي مردم توضيح ندادند در حالي كه بايد در اين زمينه اطلاعرساني ميكردند.

وی فدارسیون‌های ورزشی را موسساتی غیرعمومی دانست و گفت: هر تغییر قانونی در فدارسیون باید مصوب مجلس شود و دولت نمی‌تواند در قوانین این فدارسیون‌ها دخالت کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ‌فدارسیون فوتبال برای ما مانند سایر فدارسیون‌ها است. انتخابات مجمع عمومی این فدارسیون برگزار شده بود و انتخاب رییس فدارسیون نیز طبق قانون برگزار شد اما به سازمان بازرسی اعلام شد که آقای کفاشیان به دلیل بازنشسته بودن نمی‌تواند ریاست فدارسیون را بر عهده داشته باشد. ما هم جوابیه خود را به آن‌ها داده‌ایم اما در هر حال تابع قانون هستیم و اگر تشخیص داده شود که آقای کفاشیان می‌تواند رییس فدارسیون باشد، ما پذیرای قانون خواهیم بود و در صورتی که نباشد نیز، ما به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم.

عباسی در ادامه، موافقت فیفا با پوشش اسلامی بانوان فوتبالیست را یک موفقیت برای ایران دانست و افزود: این موافقت را تبریک می‌گوییم و خوشحالیم که ایران توانست با تلاش‌های خود در عرصه بین‌المللی این موافقت را ایجاد کند که بانوان کشورهای اسلامی با حجاب اسلامی بتوانند در میادین حاضر شوند.