تساوی سرخ‌ها برابر الهلال

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته نخست فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ چهارشنبه با دیدار تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض پیگیری شد که در پایان شاگردان مصطفی دنیزلی برابر حریف به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب آسمیر آودوکیچ، محمد نصرتی، شیثرضایی، مهرداد پولادی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، محمد نوری، مازیار زارع(هادی نوروزی)، علی کریمی(کاپیتان)، جواد کاظمیان(امیرحسین فشنگچی) و غلامرضا رضایی به میدان رفت و در نیمه اول موفق شد در دقیقه ۴۳ توسط علی کریمی به گل دست پیدا کند. در این دقیقه " اوسام الهواسی " با دست مانع باز شدن دروازه الهلال شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند و این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند. کریمی این ضربه را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند.

در شروع نیمه دوم و در حالی که تیم الهلال با ۱۰ نفر به بازی ادامه می داد این تیم عربستانی بود که در قیقه ۵۳ روی ضربه ایستگاهی زیبای محمد الشلهوب به گل تساوی دست پیدا کرد. در ادامه این دیدار دنیزلی هادی نوروزی را به جای مازیار زارع و امیرحسین فشنگچی را به جای کاظمیان وارد زمین کرد تا با مهاجمان بیشتری روی دروازه میزبان خود حمله کند اما با وجود داشتن چند موقعیت خوب نتوانست گل برتری را وارد دروازه حریف کند تا با کسب یک امتیاز از ریاض برگردد.

در دیگر دیدار برگزار شده گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب تیم های فوتبال الشباب امارات و الغرافه قطر در امارات به تساوی بدون گل رضایت دادند.