ایلنا: مدافع سالهای دور آبیپوشان و پیشکسوت و کارشناس خوب فوتبال ایران درخصوص دیدار دو تیم استقلال و راهآهن گفت: این دیدار، بازی و جدال نابرابری بین دو تیم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نابرابر از این لحاظ که استقلال چند دیدار را در لیگ قهرمانان آسیا سپری کرده و با خستگی وارد زمین می‌شود، در حالیکه راه‌آهن در این مدت استراحت کرده و با انگیزه‌ای دو چندان به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: البته این طبیعت فوتبال است و کاری نمی‌توان از پیش برد. به هرحال یک دیدار سخت را شاهد خواهیم بود، دیداری که راه‌آهن با روحیه و انگیزه بالا به مصاف استقلال می‌رود.

خرمگاه همچنین خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان را تیمی دیده‌ایم که تجربه کافی برای اداره هر نوع بازی دارند و با توجه به نتایج خوبش در لیگ قهرمانان با انگیزه و کمی خستگی قدم به این دیدار می‌گذارد. اگر استقلال بتواند بازی را به خوبی اداره کند، غلبه بر راه‌آهن دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: برگ برنده این بازی در دست استقلال است زیرا از نظر نفری نسبت به راهآهن تیم سرتری دارد و از حمایت هوادارانش نیز برخوردار میشود. آبیپوشان از نظر تجربه و حرفهایگری میتوانند بر راهآهن پیروز شوند.