دیدارهای پرسپولیس و سپاهان به تعویق نیفتاد

به گزارش افکار نیوز به نقل از برنا، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر امروز صبح در دفتر آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور کفاشیان ، آیت اللهی ، نبی ، بهروان ، کاظمی ، شهبازی ، ساکت ، عسگری ،حاج جعفری ، دهکردی و ابرقویی نژاد برگزار شد.

در این نشست موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

۱ - درخواست باشگاههای پیروزی و سپاهان برای تعویق دیدارشان در رقابتهای لیگ برتر در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۰ مورد بحثو بررسی قرار گرفت ولی درنهایت به دلیل تقویم فشرده رقابتهای فوتبال ملی باشگاهی در سال ۹۱ موافقت اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ قرار نگرفت.

۲ - فینال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز و در زمان و مکان اعلام شده برگزار می شود و قرار شد تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار اندیشیده شود. ضمن اینکه حسین عسگری به نمایندگی از سازمان لیگ به شیراز سفر خواهد کرد تا از نزدیک بازدید و بازرسی لازم را انجام دهد.

۳ - مقرر شد درباره مجوز حرفه ای شدن در سال ۲۰۱۳ طبق دستور اکید رئیس فدراسیون اقدامات لازم انجام شود و بازدیدها از سوی هیات اعزامی از فدراسیون فوتبال از استان فارس آغاز شود تا مذاکرات لازم با مسئولان استانی در زمینه کارهای زیرساختی در دستور کار قرار گیرد.

۴ - در این نشست اعضا به اتفاق بر برنامه ریزی منظم لیگ در فصل آینده و همچنین تاریخ پایانی لیگ برتر یعنی ۲۲ اردیبهشت ۹۱ بر اساس تاکیدات کارلوس کی روش تاکید کردند.

۵-در نهایت مقرر شد سازمان لیگ تا پایان لیگ یازدهم با سرپرستی ادامه یابد و سپس در شروع لیگ برتر دوازدهم رئیس جدید تعیین شود.