به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، ۷روز بعد از جلوس دوباره علی کفاشیان بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال، ابهامات درباره دوره ۴ ساله دوم ریاست او، بر جای خود باقی است. کسی نمی تواند پاسخ روشنی به این سوال بدهد که آیا قرار است علی کفاشیان رئیس بماند یا نه. از همان شب انتخابات، شایعات به راه افتاد، شایعاتی که خبر از زندنی شدن رئیس می داد.

وقتی در آن شب، یکی از دوستان نزدیک کفاشیان با او تماس گرفت و گفت شنیده که قوه قضائیه حکم جلبش را صادر کرده، لبخندی زد و گفت: «زندان کجا بود. اگر در زندانم چطور با من حرف می زنید؟» از نگاه فدراسیون نشین ها، منشا شایعات پیداست. آرام آرام، مسایل تازه ای درباره انتخابات فدراسیون فوتبال افشا می شود که بیش از گذشته، اوضاع در بالانشین ها و پائین نشین های خیابان سئول را بحرانی می کند. بی شک، محمد عباسی از پائین نشین ها دل پری دارد. او فاش کرده، وزارت ورزش بازنده سادگی کفاشیان بود…
***
جلسه چند دقیقه ای قبل از مجمع، آن هم به فاصله یک روز بعد از نامه سازمان بازرسی و تاکید وزارت ورزش، مگر می تواند نکته مهمی در خود نداشته باشد. علی کفاشیان که شب انتخابش، به خبرورزشی گفت: «نکته ای نداشت. وزیر گفت آماده ای؟ منم گفتم آماده ام پس پاشو بریم مجمع!» ولی اخبار انتخابات، ماهی نیست که پشت ابر پنهان بماند. روز گذشته فاش شد که در این جلسه نکته مهمی بازگو شده که از سوی کفاشیان مورد تائید قرار گرفته است. نزدیکان رئیس فاش کردند، کفاشیان در این جلسه کوتاه تاکید کرده بود اگر انتخابات به مرحله دوم بکشد، قطعا از انتخابات انصراف می دهد. در واقع شانس یک مرحله انتخابات به کفاشیان داده شد، تنها مرحله اول. کفاشیان هم که فکر می کرد در همان مرحله اول انتخابات رای می آورد، این موضوع را پذیرفت تا دو طرف راهی مجمع شوند.
ولی بعد از رای گیری اولیه و رسیدن انتخابات به مرحله دوم، علی کفاشیان انصراف نداد. او هر چند میکروفن را گرفت و گفت که بهتر است آرای او به نفع قریب باشد، ولی هیچگاه حرفی از استعفا نزد. کفاشیان اتفاقا با این جملات قصد داشت اعضای مجمع را دو دل نگه دارد ولی اعتراضات امیر عابدینی باعثشد تا رسما بگوید انصراف نداده. کفاشیان در این لحظات زیر قولی زد که به وزیر داده بود، به همین دلیل از همان شب انتخابات، حتی خود کفاشیان نیز اعتراف کرد باید به بازسازی روابط بپردازد. وزیر به همراه معاونش حمید سجادی به ناراحتی مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کردند تا از دید رسانه ها، شکست خورده انتخابات باشند.
****
کفاشیان در پائین سئول، آرام و بی صدا کار را پیش می برد. او خوب می داند مورد تائید شخص اول ورزش ایران نیست. کفاشیان در عین سادگی، با زیرکی خود را در ریاست فدراسیون تثبیت کرد. حالا خود او نیز بهتر از هر کس دیگری می داند، موضوع بازنشسته بودنش، موضوعی نیست که باعثبرکناری اش شود بلکه عامل، اتفاقات انتخابات است. با حضور ۱۰ بازنشسته در بین روسای فدراسیون ها، این موضوع اثبات شده است. کفاشیان قصد دارد به مقاومت خود ادامه دهد ولی خوب می داند یک سال سخت را در پیش خواهد داشت. او کوچکترین امیدی به کمک های مالی وزارتخانه ندارد، به همین دلیل می خواهد هر چه سریعتر قرارداد اسپانسر ۱۸۰ میلیاردی فوتبال را امضا کند.