به گزارش افکارنیوز به نقل ازسايت گل ، آتيلا حجازي مربي استقلال معتقد است كه مسائل زيادي دست به دست هم داد اين تيم امتيازهاي حساس زيادي را در چند هفته اخير ليگ برتر از دست بدهد.

آتیلا در گفت‌وگو با گل در مورد از دست دادن۷ امتیاز در ۳ بازی اخیر می‌گوید: «این موضوع دلایل مختلفی دارد که می‌توان به غیبت بازیکنان تأثیرگذار استقلال یا خستگی آنها اشاره کرد. در ضمن ما در بعضی از بازی‌های عملکرد خوبی نداشتیم و به عنوان مثال در بازی با راه آهن خیلی از بازیکنان استقلال حتی نمی‌توانستند راه بروند. شما دیدید که کیانوش رحمتی مصدوم شد، پای حنیف گرفت، حمودی می‌خواست در دقیقه ۱۰ تعویض شود و این نشان می‌دهد که بازی‌های استقلال چقدر سنگین بوده است.»



به حجازی می‌گویم که سپاهان هم مثل استقلال بازی‌های فشرده‌ای داشت و مصدوم داد که او هم می‌گوید: «من کاملا موافقم که سپاهان خیلی خوب نتیجه گرفت و به صدرجدول رسید ولی به هر حال ما چند بازیکن خود را از دست دادیم و مشکلاتی برای ما به وجود آمد.»

او در پاسخ به این سوال که قبول دارید در حال حاضر سپاهان مدعی اول است خاطرنشان می‌کند: «با توجه به شرایط جدول آنها شانس اول هستند ولی ما هنوز بابت قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم.»

آتیلا در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید: «‌شما ببینید که ما در هفته‌های متوالی مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان دو عنصر تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم و حالا کیانوش هم مصدوم و ۳ هافبک اصلی خود را در اختیار نداریم. این مسائل واقعا به استقلال ضربه می‌زند و روی نتایج تأثیر می‌گذارد.»

از حجازی در مورد فینال جام حذفی سوال می‌کنیم، دیداری که در ورزشگاه حافظیه انجام خواهد شد. او می‌گوید: «هر کس در این بازی بهتر زیر توپ بزند جام را بالای سر خواهد بود. ما به خاطر زمین افتضاح ورزشگاه حافظیه باید دنبال ضربات ایستگاهی و شلوغ‌بازی باشیم و نمی‌توان کار تاکتیکی انجام داد. این شرایط برای شاهین بوشهر هم وجود دارد و شاهد زشت‌ترین و خجالت‌آورترین فینال جام حذفی خواهیم بود.»