افکار نیوز : حواشی دیدار تیمهای سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به شرح زیر است:

به گزارش جام نیوز، * بارش برف در ورزشگاه یادگار امام باعثشد که مسابقه با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شود و سرمای هوای جو ورزشگاه باعثشده بود که بازی در دمایی حدود ۴ درجه زیر صفر دنبال شود.

* محمد ابراهیمی به دلیل مصدومیت در ترکیب تراکتورسازی وجود نداشت. همچنین رضا ناصحی و هاشم بیک‌زاده هم در ترکیب سپاهان حضور نداشتند.

* امیر قلعه‌نویی، امروز با پالتوی بلند و کلاه بزرگی بر سر در کنار زمین مشغول هدایت تیمش بود؛ در آن سوی زمین هم علیرضا مرزبان با کلاه و لباس ورزشی، هدایت سپاهانی‌ها را بر عهده داشت.

* سپاهان با هیچ گونه تغییری نسبت به بازی خود با النصر مقابل تراکتورسازی به میدان آمده بود.

* رویارویی فرزاد حاتمی، احسان حاج‌صفی و امیر قلعه‌نویی با تیم سابق خود از نکات جالب این بازی بود؛ قاسم حدادی‌فر، کاپیتان سابق ذوب‌آهن هم امسال برای اولین بار با لباس تیمی‌ به جز ذوب‌آهن مقابل سپاهان بازی می‌کرد.

* رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان که دو فصل پیش به دلیل اختلاف نظر با قلعه‌نویی از این تیم جدا شد، امروز انگیزه قابل توجهی برای رویارویی با قلعه‌نویی داشت. البته او پیش از آغاز بازی برای قلعه‌نویی گل برد.

* محسن بنگر در دقیقه ۵۶ بازی یک درگیری لفظی با بازیکن تیم تراکتورسازی پیدا کرد.

* سعید مظفری‌زاده، داور بازی در این مسابقه به دلیل خطای مهدی کریمیان یک پنالتی مشکوک به سود تیم تراکتورسازی اعلام کرد که این پنالتی باعثشکست سپاهان شد.

* حسن جعفری، مدافع سپاهان پس از به ثمر رسیدن گل تیم تراکتورسازی با برخی بازیکنان تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد که با دخالت محسن بنگر و فرزاد حاتمی این قائله ختم به خیر شد.

* احمد جمشیدیان، هافبک سپاهان که به دلیل عمل جراحی ماه‌هاست که از فوتبال دور است، در بازی امروز برای سپاهان به میدان رفت.

* توزی رودریگو، مهاجم تراکتورسازی بعد از تعویضش در بازی امروز با امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتور روبوسی کرد تا به نوعی خوشحالی خود را از گلزنی‌اش نشان دهد.

* هواداران تراکتورسازی بعد از به پایان رسیدن بازی در ورزشگاه یادگار امام جشن پیروزی تیم خود را برگزار کردند.
گفتنی است این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.