حاشیه دیدار پرسپولیس و مس

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش ۳؛ تیمهای پرسپولیس و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیههای قبل از بازی را در زیر میخوانید.

* دو تیم ساعت ۱۶:۴۰ برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شدند. این درحالی بود که به دلیل بارش برف چمن آزادی سفیدپوش شده بود.

* ابتدا به دلیل خیس بودن زمین مسئولان برگزاری از توپ‌های قرمز رنگ برای تمرین تیم‌ها استفاده کردند ولی با بهتر شدن هوا توپ‌های سفید جایگزین شد.

* مسی‌ها وقتی که وارد زمین شدند با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کردند که برخورد سپهر حیدری، خلیلی و کلاه‌کج با قرمزپوشان در نوع خود جالب بود.

* هواداران پرسپولیس که حدود هزار نفر هستند به تشویق شدید محسن خلیلی و سپهر حیدری پرداختند و یاد گلزنی او را در دیدار استقلال با شعارهایی زنده کردند.

* بلاژوویچ مدیر فنی مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و در حال یادداشت برداری بود.

* مارکار آقاجانیان سرمربی تیم فوتبال ۲۲ ساله‌های کشورمان نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* تعدادی از مسئولان مس کرمان نیز در جایگاه حضور دارند. آنها دقایقی با بازیکنان جلسه برگزار کردند.

*‌هواداران پرسپولیس به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند و با شعارهایی به محمد نصرتی به دلیل بازگشت به ترکیب پرسپولیس خوش آمدگویی گفتند.

* حدود ۴۰ هوادار کرمانی با لباس‌های نارنجی رنگ در ورزشگاه آزادی حضور دارند و به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* دستکش‌های قرمز رنگ سپهر حیدری و کفش‌های لنگه به لنگه خلیلی به رنگ‌های قرمز و سفید در نوع خود بسیار جالب است و به نظر می‌رسد که او به دنبال تست کردن کفش‌هایش برای حضور در ترکیب مس کرمان بود.

* ادوکوویچ دروازه‌بان بوسنیایی پرسپولیس همراه این تیم به ورزشگاه آمد و به دلیل سرمای هوا در جایگاه خبرنگاران مستقر شد.

* کلیه بازیکنان و کادر فنی دو تیم با لباس‌های گرمکن ورزشی برای گرم کردن به دلیل سرمای شدید هوا وارد زمین شدند اما انور مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ابتدا با شورت ورزشی و آستین کوتاه برای گرم کردن معمارزاده وارد زمین شد که مورد تعجب همگان قرار گرفته بود. انور دقایقی بعد لباس آستین بلند پوشید.

* دنیزلی در کنار تونل ورزشگاه دقایقی با علی کریمی به صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت.

* مترجم بلاژوویچ برای حضور در جایگاه دچار مشکلاتی شد که پس از دقایقی کشمکش موفق شد در کنار مدیر فنی مس کرمان بنشیند.

* زاید توسط هواداران به شدت تشویق شد.

هواداران پرسپولیس پس از اینکه محسن خلیلی، مهاجم مس بعد از گلزنی به این تیم گریه کرد، او را تشویق کردند.

*از اواسط نیمه اول بازیکنان ذخیره پرسپولیس با دستور دنیزلی مشغول گرم کردن شدند.

*در صحنه‌ای از بازی سپهر حیدری، مدافع مس و علی کریمی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

*کابلی، مدیر جدید ورزشگاه آزادی با حضور در جایگاه خبرنگاران به آنها خوش و بش کرد.

*قاسمپور، سرمربی مس به کلاه کج تاکید داشت که سایه به سایه کریمی حرکت کند.

* در حالی که جواد کاظمیان گل پرسپولیس را به ثمر رسانده بود و شماره ۱۷ را بر تن دارد، بلندگوی ورزشگاه به اشتباه شماره ۱۰ را زننده گل اعلام کرد.

* از دقیقه ۲۵ بازی مهدی مهدوی کیا و مازیار زارع، بازیکنان مصدوم و محروم پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند و در جایگاه حضور دارند.

*مسی‌ها که در نیمه اول با تاخیر وارد میدان شده بودند این کار را باز هم تکرار کردند و نیمه دوم هم با تاخیر به میدان آمدند.

* فولادی، مدیرکل تربیت بدنی استان کرمان در ورزشگاه حضور دارد. او دیداری با مسئولان باشگاه مس داشت.

* مس در نیمه دوم همچون نیمه اول دیر وارد زمین شد. ناظر بازی قبل از آغاز نیمه دوم با کلاه‌کج و ارشاد یوسفی صحبت کرد.

* مترجم دنیزلی چندبار برای ترجمه صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در کنار زمین حضور یافت. این امر باعثشد داور چهارم به او تذکر بدهد. زادمهر، سرپرست سرخ‌پوشان نسبت به این تذکر داور چهارم معترض بود و اعتقاد داشت مترجم می تواند در کنار زمین صحبت کند.

* در چند صحنه دنیزلی نسبت به قضاوت داور معترض بود. اعتراض‌های سرمربی پرسپولیس در حدی بود که حتی چند قدمی وارد زمین بازی شد.

* در جریان نیمه دوم در صحنه ای شجاع خلیل‌زاده، مدافع مس روی ایمون زائد بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد. همین امر مهاجم سرخ‌پوشان را عصبانی کرد و با دست مدافع مس را هل داد. داور به خاطر این حرکت زائد به او کارت زرد نشان داد.

دیدار ۲ تیم تا دقیقه ۸۰ با تساوی یک بر یک در جریان است.