علت قطع گزارش فردوسی پور در اولین دیدار لیگ

.

افکار نیوز: روز گذشته و در پی دیدار تیم های پرسپولیس و ترا کتور سازی بارها و بارها از سوی هوادران هر دو تیم الفاظ زشتی شنیده شد که در نهایت مسئولان صدا و سیما را بر آن داشت که اقدام به قطع صدای ارسالی از استادیوم آزادی روی گیرنده های تلویزیونی شوند.

بعد از اینکه در ابتدای مسابقه روز گذشته هواداران تراکتور سازی با پرتاب بطری های آب به هتاکی علیه قرمز پوشان پایتخت پرداختند پرسپولیسی ها نیز بعد از زدن گل این حرکات تبریزی ها را بی پاسخ نذاشتند و با آنها مقبله به مثل نمودند.
هنوز سوت شروع مسابقه به صدا درنيامده بود که هواداران تبريزي با پرتاب کردن بطري آب به داخل زمين باعث ايجاد دردسر براي عکاسان کنار زمين و پشت دروازه شدند. اين عده در ادامه حرکات زشت و ناپسند خود در اواسط نيمه دوم و در اعتراض به داور مسابقه به سمت زمين بطري آب پرتاب کردند و صندلي‌ها را شکستند. آنها معتقد بودند بايد يک پنالتي به سود تراکتورسازي گرفته مي‌شد. اعتراض نامتعارف تماشاگران تبريزي تا پايان مسابقه ادامه داشت. آنها حتي اقدام به آتش زدن صندلي‌ها کردند به طوري که ماموران آتش‌نشاني براي خاموش کردن آتش وارد ميدان شدند. مشخص نبود که چرا تماشاگران تبريزي اين گونه عمل کردند. به هر حال در اولين بازي ليگ نمره منفي در کارنامه آنها ثبت شد و بايد منتظر ماند و ديد مسئولان فدراسيون فوتبال چه تصميمي خواهند گرفت.