به گزارش افکار نیوز،ليلا محمديان در گفتوگو با ايسنا،درباره وضعيت خوابگاه تيمهاي ملي واليبال بانوان گفت: هنوز منتظر هستيم تا ببينيم تكليف خوابگاه براي مليپوشان چه ميشود.

وی ادامه داد: خوابگاه شماره ۲ در ورزشگاه آزادی پیش از این برای مربیان زن مورد استفاده قرار می‌گرفت اما زمانی که سالن بانوان را تا المپیک به کشتی اختصاص دادند، قرار شد که خوابگاه شماره ۲ به رشته‌هایی که با مشکل خوابگاه روبه‌رو هستند به خصوص والیبال بانوان اختصاص یابد. اما هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

نایب رییس فدراسیون والیبال اضافه کرد: تا آنجا که مطلع هستم هفته گذشته در جلسه شورای معاونان وزارت ورزش بحثدادن خوابگاه شماره ۲ به بانوان طرح موضوع شده و دستور آن هم داده شده است و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

وی گفت: حدود ۲۰ روز است که واگذاری خوابگاه شماره ۲ به بانوان به صورت جدی مطرح شده و ما امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع اتفاق بیافتد، چون سه اردوی تیم ملی بانوان در رده‌های مختلف به دلیل نبودن خوابگاه بلاتکلیف مانده است.

محمدیان با اشاره به اختصاص سالن اصلی بانوان به ورزش کشتی گفت: قرارداد کشتی با این سالن تا المپیک است اما مشخص نیست که پس از آن این سالن به بانوان برمی‌گردد یا خیر. در حالی که باید تصمیماتی که صورت می‌گیرد به ورزش بانوان آسیبی نرساند چون نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و نباید همه چیز فدای یک یا دو رشته ورزشی شود.