وزیر ورزش هم از " مافیای ورزش " گفت!

سرویس ورزشی افکار نیوز - محمد عباسي وزير ورزش و امور جوانان شنبه شب با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما به سوالات مطرح شده در رابطه با انتخابات فدراسيون فوتبال، تعليق فوتبال ايران از سوي فيفا، استفاده از بازنشسته ها در ورزش و ... پاسخگوي سوالات مردم بود .


به گزارش افکار نیوز، محمد عباسی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار داشت: ارزیابی گروههای کارشناسی ما این بود که دوره گذشته فدراسیون فوتبال ناموفق بود. در نوجوانان، جوانان، امید و جام جهانی مردم ناراحت بودند. کارشناسان ما اظهارات نخبگان فوتبال را آماده کرده بودند. طبیعی بود که موج اجتماعی تغییر را طلب می کرد.


محمد عباسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوبیان کرد: جریانات سازمان یافته ای از سوی بعضی افراد در بعضی از رسانه ها بوجود آمده بود که تبلیغات علیه وزارت را تشدید کنند و ما را متهم کنند که از فرد خاصی حمایت می کنیم.

وی افزود: ما دوست داشتیم تحول ایجاد شود اما اینکه اگر بگوییم فرد خاصی باشد یا فرد خاصی نباشد اینطور نبود. برای برخی خودی ها هم این شبهه به وجود آمده بود در حالیکه عکس این موضوع صادق بود.

عباسی درباره آخرین وضعیت رییس فدراسیون فوتبال گفت: من با آقای احمدی نژاد هم صحبت کردم و خواستم اینجا می گویم که مجوز کار برای کفاشیان فراهم می شود تا مجمع برگزار شود و در سایه آرامش کارها جلو برود.