توقف رئال پس از۱۱برد پیاپی در ایستگاه مالاگا

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، شب گذشته چهار دیدار دیگر از هفته بیست و هشتم این پیکارها انجام شد که در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو کهکشانیهای مادریدی پس از آن که با گل دقیقه ۳۵ کریم بن زما، مهاجم فرانسوی به گل برتری رسیدند، شاگردان خوزه مورینیو خود را آماده کسب سه امتیازی دیگر کردند؛ اما مالاگا با گلی دیرهنگام این رویا را برهم زد.

سانتی کازورلا در دقیقه ۹۰ + ۱ گل تساوی را زد تا مردان «آقای خاص» نوار پیروزی‌های پشت سر هم خود را به خاطر این تساوی، قطع شده ببینند.

در دیدارهای دیگر والنسیا در زمین بیلبائو پیروزی ۳ بر صفر را کسب کرد. این موفقیت در سایه درخشش و هت‌تریک سولدادو در دقایق ۴۲،۵۷ و ۸۵ حاصل شد.

همچنین مایورکا ۲ بر یک از سد آتلتیکومادرید عبور کرد. دیگو گودین(بازیکن مادرید) ۴۷ و پریرا ۴۹ برای مایورکا گل زدند. در حالی که فالکائو گارسیا در دقیقه ۶۶ تک گل میهمان مادریدی را زد.

از جمله نکات قابل تامل این دیدار اخراج ایوان رامیس، بازیکن خط میانی مایورکا در دقیقه ۵۳ بود.

همچنین لوانته با یک گل بر ویارئال غلبه کرد. روبن سوارس استردا

در دقیقه ۹۲ زننده گلی‌ ارزشمند برای میزبان بود.

در شرایط کنونی رئال‌مادرید با ۷۱ امتیاز صدرنشین است و بارسلونا در رده دوم به خاطر پیروزی ۲ بر صفر در خانه سویا(مصاف شنبه شب) توانسته ۶۳ امتیازی شود و فاصله ۱۰ امتیازی با رقیب کهکشانی را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

والنسیا، لوانته و مالاگا به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

امشب(دوشنبه) پیکارهای این هفته با انجام مصاف اسپانیول و سانتاندر به پایان خواهد رسید.

فردا (سه شنبه) در اولین روز از بهار، رقابتهای هفته بیست و نهم با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد. در اولین بازی اوساسونا که جواد نکونام را در اختیار دارد میزبان ختافه است و بارسلونا، قهرمان فصل قبل میزبان گرانادا خواهد شد.