به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر،گل رئال مادرید را کریستیانو رونالدو زد تا شمار گلهای لالیگایی اش را به عدد ۳۳ برساند اما سنا با پاسخ دادن این گل ، نقشه های مورینیو را نقش بر آب کرد تا رئال مادرید رسما وارد بحران شود .
ویارئال که در این بازی با مربی جدیدش، انگیزه های زیادی داشت بازی را با فشار بالا آغاز کرد. در دقیقه ۱۰، برونویک پاس عالی را برای مارکو روبن فرستاد که ایکر به خوبی دفعش کرد. چهار دقیقه بعد، شوت سرکش راموس روی پاس اوزیل بی ثمر ماند. اما در دقیقه ۱۸، جدی ترین موقعیت ویارئال نصیب نیلمار شد که ایکر باز هم ناجی بزرگ تیم بود و به خوبی از پس این صحنه بر آمد.
مورینیو از ترکیب تیمش راضی نبود و تصمیم گرفت که قید سیستم سه هافبک دفاعی را بزند و به همین علت کایخون را با لاس در دقیقه ۲۸ تعویض کرد. این تعویض باعثشد که رئال مادرید کم کم بهتر از قبل شود. دو موقعیت خوب یکی توسط کریستیانو و دیگری توسط په په در دقایق بعدی بازی از دست رفتند تا این که بنزما در دقیقه ۴۲، بهترین موقعیت نیمه اول را در حالی که می توانست خیلی بهتر از این ها باشد از دست داد.
آغاز نیمه دوم با یک سورپرایز همراه بود. مصدومیت کایخون باعثشد که آلتین توپ جایش را بگیرد. ستاره دقایق آغازین نیمه دوم، پاراداس رومرو بود که برای چهارمین بار در این فصل، روی فاریا را اخراج کرد و مورینیو را نیز تهدید به اخراج کردن کرد.
در دقیقه ۵۷، خدیرا صاحب یک موقعیت عالی شد. یک دقیقه بعد هم کاشته عالی ژابی به ثمر ننشست. بالاخره در دقیقه ۶۱، پاس پشت پای دیدنی اوزیل به رونالدو رسید تا بازیکن پرتغالی به زیبایی دیگو آلوس را جا بگذارد و گلزنی کند.
پس از گل، جنگندگی رئال مادرید به بالاترین حدش رسیده بود. اما شرایط عوض شد، بازیکنان رئال خسته به نظر می رسیدند و در دقیقه ۸۳، این سنا بود که توپ را به کنج دروازه کاسیاس فرستاد و ایکر نیز زمانی برای واکنش نشان دادن نداشت. دقایقی بعد راموس کارت زرد دوم را گرفت و اوزیل نیز اخراج شد تا رئال مادرید بازی را نه نفره دنبال کند.
حالا رئال مادرید باید آماده بازی با سوسیه داد باشد ، آن هم در حالی که راموس ، اوزیل ، مورینیو و روی فاریا را نخواهد داشت و فاصله با بارسا نیز به شش امتیاز رسیده است .