افکار نیوز - گزارشگر دوبی اسپورت در مورد برتری ۶ بر یک تیم پرسپولیس مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا که از هتتریک زاید در این دیدار ناراحت بود گفت: زاید یک بازیکن عربی است و باید هوای کشورهای عربی را داشته باشد.

به گزارش فارس، این گزارشگر همچنین به ضرب‌المثلی در این باره اشاره کرد و گفت: پسرعمو باید هوای پسرعمویش را داشته باشد. این یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیاست که چنین نتیجه‌ای در یک بازی باشگاهی ایران و عرب رقم می‌خورد.

این گزارشگر با توجه به نوار مشکی که بازیکنان به بازوی خود بسته بودند اشاره کرد و دلیل آن را همدردی با علی دایی، سرمربی پیشین این تیم دانست که اخیرا دچار سانحه رانندگی شده بود.

البته در پایان بازی زمانی که دوربین به استودیو برگشت تا نظر کارشناسان حاضر در شبکه را جویا شود، ‌آنها با خنده های تلخ شان اعلام کردند که الشباب رکوردشکنی کرده اند.

سعودی اسپورت همچنین با ابراز ناراحتی از جایگاه تماشاگران الاهلی در بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: کشورهای عربی همیشه بهترین جایگاه را برای تماشاگران ایرانی در نظر میگیرند اما این اتفاق در ایران رخ نداد و بدترین جایگاه را برای میهمان در نظر گرفت.