بغض زرینچه ترکید؛ به زودی افشاگری می‌کنم

جواد زرینچه پس از تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: برخی‌ها که قبلاً در باشگاه استقلال سمت داشتند حالا برای برگشتن هر کاری می‌کنند.

اخبار ورزشی - من نمی خواهم از کسی نام ببرم، اما اگر آقایان عاشق استقلال بودند در این شرایط کمک می‌کردند. امروز ۹۰ دقیقه با روحیه خراب مقابل پیکان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: امروز همه ناراحت بوده و همه شوکه شده بودند اما نمی‌توانستیم به عقب برگردیم. باید بازی امروز را برگزار می‌کردیم. من توقع داشتم عاشقان استقلال به این تیم کمک کنند. اسم‌های بزرگی به این تیم آمده و رفته‌اند، اما پرچم استقلال همیشه بالا است. در چنین شرایطی که برای نخستین بار هم نیست در آن قرار می‌گیریم باید یاد بگیریم که حامی تیم باشیم. برخی‌ها شعارهایی سردادند و اسم‌هایی را عنوان کردند که نشان می‌دهد خطی عمل می‌کنند، آنها دشمن استقلال هستند. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: من از جزئیات قرارداد استراماچونی اطلاع ندارم. مشکلاتی همچون تحریم‌ها وجود دارد، اما باید برای این موضوع برنامه‌ریزی می‌شد. اتفاقی که رخ داده برای من هم قابل قبول نیست، چه برسد به هواداران؛ استراماچونی مثل