به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت گل، مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس با زدن ۶ گل به الشباب و حملههاي متوالي مرا ياد پرسپوليس دهه ۶۰ انداخت.

علی پروین در خصوص پیروزی ۶ بر یک پرسپولیس مقابل الشباب امارات اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در اولین بازی در سال ۱۳۹۱ پرسپولیس با یک برد شیرین دل مردم را شاد کند، اما فکرش را نمی‌کردم که با ۶ گل الشبابی‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند، انتقال توپ در زمین بازی، حرکات بدون اضافه کاری و فرصت‌طلبی حرف اول را می‌زد. این بنده خدا زاید هم که مثل اینکه فقط آماده این است که برای پرسپولیس هت تریک کند.



پروین ادامه داد: دست تک تک هواداران درد نکند ۸۰ هزار به ورزشگاه آمدند تا نشان دهند پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا است، البته استقلال هم محبوبیتی دارد. نمی‌خواهم به آنها خدای ناکرده بی‌احترامی شود امیدوارم این ۳ امتیاز و ۶ گل در سال ۱۳۹۱ بازهم تکرار شود. پرسپولیس تیم خوبی است و تمام هدف سردار محمد رویانیان در باشگاه این است که با تیمی قوی در آسیا دل هواداران را به دست آورد ما قبلاً گفته بودیم و باز هم می‌گویم پرسپولیس واقعی را می‌توانید انشاءالله امسال ببینید.

پروین در خصوص استفاده نکردن از زاید در برخی از بازی‌ها نیز گفت: باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت. زاید وقتی به میدان می آید مثل بازیکنان تشنه است و این نشان‌دهنده تجربه بالای دنیزلی است که چه وقت باید از این بازیکن استفاده کند، به همین دلیل این مهاجم قدر فرصت‌ها را می‌داند و این طور گل می‌زند البته روز گذشته تمام بچه‌های ما شاهکار کردند.

پروین در پایان در خصوص فوت پدر مدیرعامل پرسپولیس رویانیان گفت: من از طرف خودم و جامعه بزرگ پرسپولیس به سردار رویانیان تسلیت می‌گویم. او خالصانه در این چند مدت برای پرسپولیس زحمت کشیده و دیدید که بازیکنان نیز چگونه با او همدردی کردند. در باشگاه پرسپولیس همه به دنبال این هستند تا تیمی بسازند که این هواداران لذت ببرند. ما ۲ جام را از دست داده‌ایم اما روز گذشته بچه‌ها نشان دادند که می‌خواهند در آسیا همان پرسپولیس دهه ۶۰ باشند چون خوب گل می‌زنند، فرصت‌طلب هستند و بیشتر به فکر حمله هستند تا دفاع. البته نباید از عملکرد خط خوب دفاعی پرسپولیس نیز گذشت که به نظر من این هم از ابتکارات مسئولان باشگاه بود که این دو بچه یعنی شیثو نصرتی با این انگیزه بازی می‌کنند. امیدوارم این نتایج در بازی‌های بعد هم تکرار شود.