به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت گل ، آرسن ونگر میگوید تمرکزش در بازار نقل انتقالات تابستانی روی کیفیت خواهد بود و نه کمیت .

به گزارش گل به نقل از آرسنال دات ای ار در روزهای گذشته شایعات پیوستن بازیکنان زیادی به آرسنال به گوش میرسد اما ونگر اصرار دارد که قرار نیست تغییرات گسترده ای در ترکیب تیم شکل گیرد و هر بازیکنی که به تیم اضافه شود باید در سطح بالا باشد.

ونگر میگوید: " ما زیاد در بازار نقل و انتقالات نخواهیم بود، منظور من کمیت عاقلانه و مطمئنا کیفیت عاقلانه است. " ما حداکثر ۲۵ بازیکن میتوانیم داشته باشیم. ما تعداد زیادی بازیکن به طور قرضی به تیمهای دیگر داده ایم و البته اگه در میان آنها بازیکنی با کیفیت بسیار بالا پیدا کنیم قمار خواهیم کرد. فراموش نکنید علاوه بر بازیکنان قرضی ما جک ویلشر و آبو دیابی را نیز داریم که البته در تمام فصل در اختیار نداشته ایم. "

او گفت: این بازیکنان باز خواهند گشت بنابراین ما از نظر کمیت بسیار قوی هستیم و همچنین از نظر کیفیت چرا که بدون این بازیکنان در موقعیت خوبی قرار گرفته ایم.

سرمرربی آرسنال همچنین امیدوار است نقل و انتقالات تیمش زودتر از سال گذشته انجام گیرد . اودرپایان حرفها روبه خبرنگاران گفت : " شما اصرار دارید که بگویید در فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات من بوده ام و من با شما موافقم ، فصل گذشته بسیار برای ما وحشتناک بود چرا که ما در ۳۱ آگوست و در ساعت ۱۱:۵۵ شب تیم را بستیم و نمیخواهیم آن تکرار شود .