حجازی صادقانه زندگی کرد و به منافع شخصی اهمیت نمی‌داد

سعید رمضانی، بازیکن اسبق فوتبال کشورمان و داماد مرحوم ناصر حجازی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس آن مرحوم اظهار داشت: ابتدا باید از افرادی که این مراسم را برگزار کردند، تشکر کنم و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم. البته امیدوارم که این موضوع برای دیگر اسطوره‌های فوتبال کشورمان نیز رخ دهد. خوشحالم که ناصر حجازی به حقش رسیده است.

اخبار ورزشی- رمضانی درباره موضوعی که باعث اختلاف بین فتح الله زاده و زرینچه شده و بحث خیانت به ناصرحجازی مطرح می‌شود، گفت: من در جریان این اتفاقات نیستم، اما اگر اتفاقی هم رخ داده باشد، در حال حاضر حجازی در بین ما نیست. آخر و عاقبت همه انسان‌ها به اعمال شان مربوط می‌شود. اگر جمع می‌شویم و از تندیس حجازی رونمایی می‌کنیم و خیابانی را به نام او می‌کنیم، به خاطر دوران فوتبالی حجازی نیست. بلکه به دلیل رفتار، شجاعت و منش اوست. حجازی منش خود را به هر قیمتی نفروخت.  

او در توضیح علاقه هواداران استقلال به ناصر حجازی اظهار داشت: حجازی فقط یک شخص نیست. حجازی یک باور است. باوری که مردم آن را قبول کردند. حجازی صادقانه زندگی کرد و سر تسلیم مقابل خیلی از موارد فرود نیاورد. او منافع خودش را به منافع مردم مقدم ندانست. همین‌ها باعث می‌شود که حجازی فقط یک شخص نباشد. فارغ از هر رنگ، قوم و ملیتی، ناصرحجازی نشانه یک انسان کامل است.