پرسپولیس به یک فوروارد نیاز دارد

 محمود خوردبین در مورد شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس و کالدرون اظهار داشت: قبلا گفته بودم باید به کالدرون تا نیم‌فصل فرصت داد تا جا بیفتد. خداراشکر الان نتایج خوب شده و پرسپولیس در صدر جدول است.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به کالدرون اعتماد دارند، گفت: باید فرصت داده می‌شد و این اتفاق افتاد. کالدرون مربی خوبی است و می‌تواند به تیم کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییراتی که کالدرون در ترکیب تیمش می‌دهد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم الان تغییرات کمتر شده، اما در چند هفته پیش تغییرات زیاد بود. به هرحال کالدرون به ترکیبش رسیده و تیم هم خوب نتیجه می‌گیرد.

خوردبین در پاسخ به این سوال که به نظرش چند بازیکن در نیم‌فصل باید جذب پرسپولیس شوند گفت: از نظر من یک فوروارد باید جذب شود و یک هافبک خلاق کنار بشار رسن. اگر این دو بازیکن جذب شوند پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت.

وی درباره اعلام فهرست مازاد پرسپولیس برای نیم فصل تاکید کرد: به نظر من نباید این اتفاق بیفتد و فهرستی اعلام شود. ابتدا باید با خرید‌ها صورت بگیرد و بعد از آن فهرست مازاد اعلام شود. نباید بی‌خود اسم بازیکنان روی زبان‌ها بیفتد.پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره عملکرد مهدی ترابی در این تیم تاکید کرد: ترابی بازیکن خوبی است و خوشحالم که در پرسپولیس بازی می‌کند. همان زمانی هم که در سایپا بود می‌گفتم کاش ترابی به پرسپولیس بیاید. ترابی نشان داد که بازیکنی در حد پرسپولیس است.