به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شب گذشته این پیکارها با انجام ۸ دیدار آغاز شد. در ورزشگاه بریتانیا، استوک سیتی پذیرای منچسترسیتی شد. دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسیدند. در این بازی زننده گل نخست بازی، استوکی ها بودند که توسط پیتر کراچ در دقیقه ۶۰ گل نخست را زدند. سپس در دقیقه ۷۸ یحیی توره گل برابری را زد.



این نتیجه در حالی ثبت شد که در بازی رفت، من سیتی به برتری ۳ بر صفر رسیده و به هر سه امتیاز بازی برگشت برای رقابت با همشهری های یونایتدی نیاز مبرمی داشت. البته با این تساوی تیم تحت رهبری روبرتو مانچینی با انجام یک بازی بیشتر به صدر جدول بازگشت و منتظر جدال منچستریونایتد و فولام در روز دوشنبه(فردا) شد.



در دیداری دیگر چلسی نیز در خانه برابر تاتنهام بدون گل متوقف شد. در بازی رفت زمانی که استامفوردبریجی ها تحت رهبری آندره ویاس بواس، مربی عزل شده پرتغالی قرار داشتند، نیز تساوی یک بر یک رقم خورده بود.



در جدالی دیگر آرسنال با ۳ گل در خانه آستون ویلا را مغلوب کرد. در این بازی شاگردان ونگر گل های خود را توسط گیبس ۱۶، والکات ۲۵ و میکل آرتتا ۹۰ به ثمر رساندند.

سایر نتایج:



بولتون ۲ - بلکبرن یک

گل ها: دیوید وایتر ۲۹،۳۵ برای بولتون، استیون انزونی ۵۶ برای بلکبرن



لیورپول یک – ویگان ۲

گل ها: لویی سوارز ۴۷ برای لیورپول، شون مالونی ۳۰(پنالتی)، گری کالدول ۶۳ برای ویگان



ساندرلند ۳ - کوئینزپارک رنجرز یک

گل ها: بنتنر ۴۱، مک کلین ۷۰، سسگنون ۷۶ برای ساندرلند، تایوا ۷۹ برای رنجرز

اخراج: جبرییل سیسه ۵۵ از کوئینزپارک رنجرز



نوریچ سیتی ۲ - ولورهامپتون یک

گل ها: گرانت هولت ۲۶،۴۵(پنالتی) برای نوریچ، ماتیو جارویس ۲۵ برای ولورهامپتون

اخراج: گرانت هولت ۸۶ برای نوریچ



سوانسی صفر - اورتون ۲

گل ها: باینس ۵۹، جلاویچ ۷۶ برای اورتون



هم اکنون منچسترسیتی با ۳۰ بازی انجام داده صاحب ۷۰ امتیاز شد و از منچستریونایتد با همین تعداد امتیاز اما با یک بازی کمتر، بخاطر تفاضل گل بهتر در پله نخست جای گرفته است.

آرسنال، تاتنهام و چلسی با ۵۸،۵۵ و ۵۰ امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا پنجم حاضر هستند.

امروز در ادامه پیکارها وست برومویچ آلبیون با نیوکاسل مصاف خواهد کرد.