اوج هیجان در لیگ برتر فوتسال

در حالی که ۳ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باقی مانده، تقریبا چهره ۸ تیم صعود کرده به مرحله پلی آف مشخص شده است. در نیمه بالای جدول تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، فرش آرا مشهد و شهروند ساری ۴ تیمی هستند که برای آنکه بتوانند جایگاه خود را در جدول حفظ کنند، کار سختی را در پیش خواهند داشت. این ۴ تیم می‌خواهند هر طوری که شده در بین ۴ تیم بالای جدول باقی بمانند تا بتوانند در مرحله پلی آف یک مسابقه را به عنوان میزبان به میدان بروند.

جدالی جذاب بین تیم‌ها در مرحله پلی آف

اخبار ورزشی- در پلی آف تیم اول جدول با تیم هشتم بازی و تیم دوم جدول با تیم هفتم دیدار می‌کند. تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم هم با تیم پنجم جدول رقابت می‌کند. بدین ترتیب بازی‌ها هر چه به مرحله پلی آف نزدیک می‌شود جذاب‌تر و داغ‌تر می‌شود. باید تا پایان این فصل منتظر ماند و دید که در نهایت چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر سال ۹۸ - ۹۹ را به دست آورد.

رقابت در بین تیم‌ها پایین جدول هم بسیار جذاب و دیدنی است. این تیم‌ها در هفته‌های اخیر نشان دادند که برای بقا در لیگ برتر با تمام توان و قدرتی که دارند وارد مسابقات می‌شوند. تیم هایی، چون شاهین کرمانشاه و آذرخش بندرعباس و حتی اهورا بهبهان از جمله تیم‌هایی هستند که برای ماندن در لیگ برتر با یکدیگر رقابت دارند. آذرخش با همت و تلاش بازیکنانش فوق العاده کار کرده است.

تیم بحران زده در لیگ شگفتی ساز شد

آن‌ها برای اینکه این فصل در لیگ برتر باقی بمانند حتما باید در ۳ دیدار آینده خود بیشترین امتیاز را کسب کنند. آذرخشی‌ها در ۳ بازی آینده خود باید به مصاف تیم‌های شهروند ساری، سوهان محمد سیما قم و مقاومت البرز بروند. اگر آن‌ها بتوانند در این بازی ها، بیشترین امتیاز را کسب کنند، آن وقت می‌توان حضور این تیم در فصل بعد لیگ برتر را قطعی دانست، اما در غیر این صورت باید فکر ماندن در لیگ برتر را از سر خود خارج کنند. تیم فوتسال آذرخش بندر عباس روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۰۰ میزبان تیم خوب و قدرتمند شهروند ساری خواهد بود. این تیم هم اکنون با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

شاهین نمی‌خواهد به لیگ دسته اول برگردد

دیگر تیم لیگ برتری امسال که برای ماندن در رقابت‌ها تلاش می‌کند تیم شاهین کرمانشاه است. شاهینی‌ها این فصل برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده اند و برای آنکه بتوانند در رقابت‌های فصل بعد هم حضور داشته باشند باید در ۳ هفته پایانی مسابقات لیگ، امتیازات لازم را کسب کنند. آن‌ها در ۳ مسابقه آینده خود باید به ترتیب برابر تیم‌های فرش آرا مشهد، مس سونگون و هایپرشهر شاهین شهر قرار بگیرند که می‌توان گفت کار شاهینی‌ها برابر نماینده‌های مشهد و تبریز بسیار سخت خواهد بود.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۰۰ میزبان تیم قدرتمند فرش آرا مشهد خواهد بود. اگر شاهینی‌ها بتواند برابر فرش آرا مشهد نتیجه مناسب کسب کنند تا حدود زیادی امید‌های خود را برای ماندن در لیگ برتر حفظ می‌کند، اما اگر موفق به این کار نشوند، به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.