به گزارش افکارنیوز به نقل از رجانیوز، عوامل برنامه نود به دلیل تعطیلات عید نوروز تصمیم دارند در نخستین برنامه خود در سال جدید ماجرای اعتراض بازیکنان استقلال به برخی رفتارهای مسوولان باشگاه و عوامل بیرونی را بررسی کنند و در این رابطه با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها کمتر اقدام به مصاحبه می کند، گفت و گو کنند.

گفته می‌شود عوامل برنامه نود با جمع آوری اظهارات تند سید مهدی رحمتی، پرویز مظلومی و اعتراض هواداران استقلال در پایان بازی استقلال برابر نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارند شب قبل از بازی استقلال برابر تیم فوتبال الجزیره امارات این مساله را بررسی کنند، البته ممکن است تا زمان پخش این برنامه در کنداکتور برنامه نود، تغییراتی ایجاد شود چرا که گفته می شود ممکن است طرح این مساله در برنامه نود باعثشود آرامش از اردوی استقلال گرفته شود اما با وجود حساسیت موجود پیش بینی می شود موضوع تغییرات احتمالی و شایعه حضور قلعه نویی در باشگاه استقلال از سوی فردوسی پور دنبال شود تا هواداران استقلال از طریق برنامه نود در جریان اتفاقات باشگاه استقلال قرار گیرند.

دیگر موضوعی که قرار است در برنامه امشب نود مورد بررسی قرار گیرد، موضوع خریدهای تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده است، گفته می‌شود پس از انتشار گزارش‌هایی درباره مذاکره مخفیانه مدیران باشگاه پرسپولیس با هادی عقیلی و سید مهدی رحمتی برای حضور در باشگاه پرسپولیس، فردوسی پور تصمیم دارد با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت و گو کند تا در این خصوص اطلاعاتی را دریافت کند.

از دیگر آیتم هایی که قرار است در برنامه نود امشب پیگیری شود، برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران است برای حضور در مرحله پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. اخبار تائید نشده حکایت از این دارد که فردوسی پور در تلاش است در نخستین برنامه خود با علی کفاشیان ارتباطی تلفنی برقرار گند تا درباره برخی مسائل مهم با رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گو کند.

اگر رئیس فدراسیون فوتبال حاضر به پایان دادن به سکوت خود شود و پیشنهاد فردوسی پور را قبول کند احتمالا گفت و گوی کفاشیان با مجری برنامه به یک گفت و گوی خبرساز تبدیل شود، چون فردوسی پور در هفته‌های پایانی اسفند ۹۰ تلاش بسیار زیادی داشت در خصوص نحوه عملکرد مدیران وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گو کند اما کفاشیان از گفت و گوی تلفنی با این برنامه خودداری کرد تا مشکلات به وجود امده برای او بیش از این افزایش پیدا نکند.

بررسی بازی‌های نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم و بازی‌های آنها در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از دیگر مسائلی است که در برنامه امشب نود به صورت ویژه بررسی خواهد شد. بازی‌های معوقه لیگ برتر که در ایام نوروز برگزار شد نیز از دیگر آیتم های نخستین برنامه نود در سال جدید است که مخاطبان برنامه نود شاهد پخش آن در این برنامه خواهند بود.

یکی دیگر از موضوعاتی که به احتمال فراوان در این برنامه دنبال خواهد شد، موضوع تغییر و تحول در کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز است که در روزهای اخیر بسیاری از رسانه های گروهی درباره اخراج احتمالی اصغر مدیرروستا گزارش های متعددی را منتشر کردند، از این رو به احتمال فراوان، فردوسی پور در تماس با مدیران باشگاه شهرداری، این مساله را بررسی خواهد کرد.

برنامه تلویزیونی نود، امشب ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان این برنامه تلویزیونی شاهد برنامهای چالشی خواهند بود، به ویژه اگر فردوسی پور تصمیم بگیرد در برنامه امشب خود موضوع بازگشت احتمالی امیر قلعه نویی به استقلال را بررسی کند، موضوعی که با واکنشهای فراوانی رو به رو شد و قطعا پس از این برنامه نیز با حساسیت خاصی دنبال خواهد شد.